اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 10 آبان 1390 / کد مطلب: 926 / نظرات: 0

محسن کاوه سرمربی کشتی سبزوار شد/


گزارشی از آخرین تحولات در تیم کشتی سبزوار


گزارشی از آخرین تحولات در تیم کشتی سبزوار
رييس هيات كشتي استان خراسان رضوي گفت: به خواست اسپانسر، محسن كاوه سرمربي تيم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار شد.

جواد فخار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) – منطقه خراسان، درباره تغيير در كادر فني تيم كشتي ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، تصريح كرد: اسپانسر تيم از ابتدا هم شرط كرده بود تيمي مي‌خواهد كه بتواند جزو سه تيم اول ليگ قرار بگيرد و از آنجا كه امير توكليان به دلايلي موفق نشده بود نفرات مورد نظر اسپانسر را كه جزو نفرات مطرح كشتي كشور هستند، جذب كند، باشگاه ثامن‌الحجج(ع) تقريبا قصد كناره‌گيري از ليگ برتر كشتي را داشت و به دنبال منحل كردن تيم بود.

وي افزود: همزمان با اين اتفاق، محسن كاوه نيز با باشگاه نفت دچار مشكل شده بود و خواسته‌هايش در اين باشگاه برآورده نشده بود.

وي خاطرنشان كرد: روزي كه براي ثبت قرارداد كشتي‌گيران تيم ثامن‌الحجج(ع) من به همراه قاسم شعبان‌پور، مديرعامل باشگاه ثامن‌الحجج(ع) به فدراسيون كشتي رفتيم، او به دليل احتمال انصراف اسپانسر از تيمداري در كشتي قراردادها را ثبت نكرد و براي حفظ اسپانسر رييس فدراسيون كشتي پيشنهاد سپردن هدايت تيم سبزوار به محسن كاوه را داد كه مورد قبول واقع شد و او به همراه كشتي‌گيرانش از جمله فردين معصومي و حسن رحيمي به تيم موسسه مالي و اعتباري ثامن‌الحجج(ع) پيوستند.

فخار درمورد قرارداد امير توكليان به عنوان سرمربي با تيم كشتي موسسه مالي و اعتباري ثامن‌الحجج(ع) گفت: هيچ قراردادي از اين تيم در فدراسيون ثبت نشده بود و هر چه بوده قراردادهاي داخلي بوده كه اعتبار ندارد، براي فدراسيون كشتي و سازمان ليگ ملاك قراردادهايي است كه افراد با حضور در اين سازمان امضا و به ثبت مي‌رسانند.

رييس هيات كشتي استان خراسان رضوي در پاسخ به اين سوال كه آيا با توجه به اظهارات رييس فدراسيون مبني بر وجود اسپانسر براي شركت يك تيم از مشهد در ليگ برتر و با وجود عدم حضور كشتي‌گيران مطرح استان در تيم سبزوار آيا تيمي از مشهد در ليگ برتر شركت مي‌كند، گفت: به فكر حضور يك نماينده از مشهد در ليگ‌ برتر كشتي آزاد هستيم و بيمه ايران هم به صورت ضمني اعلام آمادگي كرده است، اما هنوز هيچ كاري در اين باره انجام نشده است.

وي افزود: بيمه ايران به فدراسيون كشتي اعلام كرده است كه آمادگي حمايت از يك تيم در مشهد را دارد، اما تيم جمع كردن و شركت در مسابقات كاري زمان‌بر است و اين اعلام آمادگي تنها در حد حرف و به فدراسيون بوده است، اما بايد همه چيز قطعي باشد و اسپانسر تعهد و مقداري را كه مي‌خواهد هزينه كند، روي كاغذ بياورد و اقدامي عملي انجام دهد كه تاكنون چنين چيزي را از بيمه ايران نديده‌ايم و اگر فدراسيون كشتي هم مي‌خواهد اين اتفاق بيافتد بايد جدي‌تر پيگير حضور اين اسپانسر باشد.

وي ادامه داد: هر اسپانسر و تيم ديگري بخواهد و آمادگي شركت در ليگ را داشته باشد، وظيفه هيات كشتي است كه از او حمايت كند و ما هم اين كار را خواهيم كرد.

فخار خاطرنشان كرد: ليگ ما حرفه‌اي است و هر كسي مي‌خواهد در آن شركت كند بايد شرايط حرفه‌اي را ايجاد كند، ما هم علاقه‌منديم تا در مشهد تيم داشته باشيم، اما بايد بتوانيم تيمي خوب جمع كنيم، اكنون نفرات شاخص استان هم در حال عقد قرارداد با تيم‌هاي ديگر هستند، مهدي بهابسته و حامد تاتاري در حال پيوستن به تيم نفت هستند و هاشم مختاري نيز در حال پيوستن به تيم ملاير است.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.