اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 3 ارديبهشت 1403 / کد مطلب: 15328 / نظرات: 0

فرمانده سپاه ششتمد خراسان رضوی:


عملیات وعده صادق، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت


عملیات وعده صادق اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ششتمد در خراسان رضوی گفت: عملیات وعده صادق بار دیگر اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشت و هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

سرهنگ پاسدار علی‌اصغر فاتحی ر در نشست با فرهنگیان این شهرستان، افزود: عملیات وعده صادق پاسخی به جنایات رژیم صهیونیستی بود که هیمنه پوشالی این رژیم کودک کش را در هم شکست و بار دیگر این رژیم منحوس را بین جهانیان خوار و تحقیر کرد.

وی اظهار کرد: مشیت خداوند بر این قرار گرفته بود تا به دست فرزندان این مرز و بوم، ابهت دروغین این رژیم غاصب از بین برود و باید برای این نعمت شکرگزار خداوند متعال بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ششتمد گفت: اشراف کامل آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به واکنش جمهوری اسلامی، خود سبب تثبیت بیشتر اقتدار ایران اسلامی شد.

سرهنگ پاسدار فاتحی افزود: این اقدام غرورآفرین همچنین سبب انسجام اجتماعی و تقویت روحیه نشاط در میان مردم و به ویژه جوانان ایران شد.

مدیر آموزش و پرورش ششتمد نیز با تبریک سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت عملیات وعده صادق علاوه بر اینکه بیانگر توانمندی نظامی این نهاد مقدس بود، موجب تقویت غرور ملی شد.

خداداد فروزنده اظهار داشت: عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی پس از جنگ تحمیلی بار دیگر غرور ایران اسلامی را زنده کرد.

وی افزود: سپاه پاسداران از ابتدای انقلاب تاکنون در عرصه های مختلف نقش آفرینی کرده و خوش درخشیده و عملیات اخیر سپاه نیز گوشه ای از اقتدار و عزت ایران اسلامی بود.

سپاه پاسداران دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.

شهرستان ششتمد در ۲۵۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.