اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 ارديبهشت 1403 / کد مطلب: 15336 / نظرات: 0

فرماندار خوشاب;


بزرگ‌نمایی مشکلات در فضای مجازی، کار شوراها را سخت کرده است


بزرگ‌نمایی مشکلات در فضای مجازی کار شوراها را سخت کرده است فرماندار شهرستان "خوشاب" خراسان رضوی گفت: بزرگ‌نمایی مشکلات در فضای مجازی در کنار ناهمخوانی انتظارات مردم با امکانات موجود، کار شوراهای اسلامی را در پاسخگویی به این توقعات سخت کرده است.

 محمود شم آبادی روز دوشنبه در نشستی با اعضای شوراهای اسلامی شهری و روستایی شهرستان خوشاب افزود: شوراهای اسلامی در پیشبرد امور عمرانی و اجتماعی مناطق خود نقش مهمی دارند.

وی اظهار کرد: در شرایط کنونی به سبب ناهمخوانی انتظارات مردم با امکانات و افزایش عوامل دلسرد کننده مانند مبالغه و بزرگ‌نمایی در طرح مشکلات، فعالیت شوراهای اسلامی از گذشته سخت تر شده است.

شم آبادی افزود: یکی از خدمات شوراهای اسلامی در کنار فعالیت های عمرانی و آبادانی، دور نگه داشتن فضا و محیط های شهری و روستایی از اختلاف و مناقشه است.

فرماندار خوشاب با اشاره به راهکارهای تحقق شعار سال گفت: بدون دلسوزی و همراهی مردم، هیچ اتفاق مثبتی نخواهد افتاد و در صورتی که نخواهیم شعال سال را تنها به بنر زدن خلاصه کنیم، باید همه احساس مسوولیت داشته باشیم.

حجت‌الاسلام مرتضی تیجانی امام جمعه خوشاب نیز با قدردانی از خدمات شبانه روزی شوراها و دهیاران، گفت: شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری دینی و ظرفیتی برای رفع مشکلات جامعه هستند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.