اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 22 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14956 / نظرات: 0


نشان های آسیایی ساواته کاران سبزواری به خانواده شهید الداغی اهدا شد


نشان های آسیایی ساواته کاران سبزواری به خانواده شهید الداغی اهدا شد  رییس هیات ورزش‌های رزمی سبزوار گفت: ورزشکاران این شهرستان که در مسابقات کاپ آزاد آسیایی ساواته در ازبکستان موفق به کسب هشت نشان رنگارنگ شدند مدالهای خود را به خانواده شهید غیرت "حمیدرضا الداغی" اهدا کردند.

ابوالفضل وحدتی  افزود: ساواته کاران قهرمان سبزواربه منظور پاسداشت مقام شهید غیرت و جوانمردی، مدال های قهرمانی خود در مسابقات آسیایی را به خانواده شهید الداغی اهدا کردند چرا که قهرمانان واقعی شهدا هستند که با نثار خون خود امنیت و عزت را برای نظام جمهوری اسلامی به ارمغان می آورند.
وی اضافه کرد: مسابقات کاپ آزاد جهانی تاشکند روزهای گذشته در ازبکستان با حضور ورزشکارانی از کشورهای مختلف آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شده بود.
وی افزود: در این مسابقات سجاد دارینی ۲ نشان طلای کاپ آزاد و قهرمانی آسیا، سجاد بلوچی ۲ طلای کاپ آزاد و قهرمانی آسیا، مجتبی دولت آبادی یک طلای کاپ آزاد و قهرمانی آسیا، امیررضا زرقانی یک طلای کاپ آزاد و یک برنز قهرمانی آسیا و احسان فسنقری نیز یک نقره کاپ آسیا را کسب کردند.
ساوات یا بوکس فرانسوی، یک هنر رزمی فرانسوی است که در آن استفاده از ضربات دست، پا و سلاح‌های سرد آموزش داده می‌شود.
شهید حمیدرضا الداغی شامگاه هشتم اردیبهشت ماه جاری، هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کرده و قصد داشتند یکی از آنان را با خود ببرند به دفاع از آنان برخاست که در درگیری با اراذل شرور، ناجوانمردانه از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.
شهید الداغی متولد سال ۱۳۵۶ در سبزوار و دارای مدرک کارشناسی معماری بود که در حوزه طراحی و نقشه کشی ساختمان فعالیت داشت.
از آن شهید بزرگوار یک فرزند دختر به یادگار مانده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.