اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 28 ارديبهشت 1402 / کد مطلب: 14960 / نظرات: 0


برترین‌ کمانداران سنتی کشور در سبزوار شناخته شدند


برترین‌ کمانداران سنتی کشور در سبزوار شناخته شدند  نخستین مرحله رتبه‌بندی کشوری و انتخابی تیم ملی کمان سنتی "جام دیار سربداران" که در سبزوار برپا شده بود با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

رئیس هیات تیراندازی با کمان سبزوار پنجشنبه در پایان این مسابقات در  گفت: این مسابقات با حضور ۵۸ شرکت کننده از ۱۲ استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان مرد و زن در ورزشگاه شهید ابوالقاسم مظهری سبزوار برگزار شد.

مرضیه آتش‌افروز افزود: در پایان این مسابقات در قسمت نونهالان زن؛ آیدا دولت آبادی از استان گیلان، زهرا آتش افروز از خراسان رضوی و ستایش زمانی از اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

آتش افروز گفت: در قسمت نونهالان مرد نیز محمدپارسا احمدی و ساتیار علوی هر ۲ از خراسان رضوی به ترتیب اول و دوم شدند و امیرحسین قاسمی از اصفهان عنوان سوم این مسابقات را بدست آورد.

وی افزود: در رده سنی نوجوانان دختر نیز هانیه آتش افروز و یگانه برزویی هر ۲ از خراسان رضوی به ترتیب اول و دوم شدند و در بخش آقایان این رده نیز مهیار امیدی پور از خراسان رضوی، آیدین خاکپور غزلچه از آذربایجان شرقی و علی خطابخش از اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

آتش افروز گفت: در رده سنی جوانان مرد نیز موسی الرضا ترک آبادی، حسین صادقی و میلاد رهبر هر سه از خراسان رضوی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

رئیس هیات تیراندازی باکمان سبزوار گفت: در رده سنی بزرگسالان زن نیز کبری نظری از استان مرکزی بر سکوی نخست ایستاد، منصوره امیدی و کبری رئیسی اردلی هر ۲ از چهارمحال بختیاری به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان مرد هم محمود نجفی از خراسان رضوی اول شد، محمدتقی حصاری از البرز دوم و شهرام هداوند از اصفهان مقام سوم را به دست آورد.

آتش افروز گفت: تمامی ورزشکاران خراسان رضوی که امروز در مسابقات کمان سنتی قهرمانی کشور حائر رتبه های اول تا سوم شده اند اهل شهرستان سبزوار هستند.
 ۱۲ داور برجسته فدراسیون تیروکمان، قضاوت نخستین مرحله مسابقات کمان سنتی قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را بر عهده داشتند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.