اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 13 مرداد 1393 / کد مطلب: 9155 / نظرات: 0


همايش انتخاب رشته ي داوطلبان كنكور 93 برگزار شد


همايش انتخاب رشته ي داوطلبان كنكور به همت كارشناسي تكنولوژي و گروه هاي آموزشي متوسطه معاونت مدير كل و مديريت آموزش و پرورش سبزوار و با حضور استادان دانشگاه در سالن اجتماعات مركز آموزشي رفاهي فرهنگيان سبزوار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي معاونت مدير كل و مديريت آموزش و پرورش سبزوار؛ در اين همايش كه با حضور استادان مجرب دانشگاه برگزار شد، پيرامون تغييرات اساسي دفترچه ي راهنماي انتخاب رشته و نحوه ي انتخاب رشته بر اساس علاقه و بومي سازي توضيحاتي به دانش آموزان ارائه شد.
كارشناس تكنولوژي گروه هاي آموزشي متوسطه در این مراسم گفت: جهت رفاه حال اولياي دانش آموزان؛ 2مركز براي انتخاب رشته ي داوطلبان كنكور در نظر گرفته شده است.
حميد شايگان افزود: به منظور رفاه حال داوطلبان؛ هنرستان 17شهريور براي راهنمايي و مشاوره ی خواهران و دبيرستان باقر العلوم براي راهنمايي و مشاوره ی برادران با حضور استادان مجرب در نظر گرفته شده است كه از تاريخ 12/5/93 لغايت 20/5/93 از ساعت 8 تا 12 و 16 تا 20 داير مي باشد.
شايان ذكر است در اين همايش دكتر مرتضي بينش، دكتر موسي رامشيني، دكتر سلطاني و خانم دكتر بينش به ارائه ي راهكارهای مناسب به دانش آموزان در خصوص انتخاب رشته پرداختند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.