اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 9 آبان 1390 / کد مطلب: 914 / نظرات: 0


400دانش آموزو مربي مدال آورسبزواردرمسابقات ورزشي تقديرشدند


400دانش آموزو مربي مدال آورسبزواردرمسابقات ورزشي تقديرشدند
 400 تن از دانش آموزان و مربيان صاحب مدال شهرستان سبزوار در مسابقات ورزشي استان و كشور، طي برگزاري آئيني با حضور شماري از مسوولان استان و سبزوار مورد تقدير قرار گرفتند.
  
 
به گزارش ايرنا ،رييس اداره تربيت بدني اداره كل آموزش و پرورش استان خراسان رضوي در اين آئين كه در تالار كاشفي سبزوار برگزار شد از تلاش اين اداره براي بهره برداري مجتمع فرهنگي و ورزشي آموزش و پرورش سبزوار در دهه فجر امسال خبر داد .

'عباس مير سيستاني' سبزوار را داراي پتانسيل هاي خوبي در بخش ورزش دانش آموزي عنوان كرد و ضمن تقدير از همت همه دانش آموزان موفق و مربيان آنها در اين شهرستان ، خواستار تلاش براي ارتقاي جايگاه سبزوار در حوزه ورزشي شد.

معاون مدير كل ومدير آموزش و پرورش سبزوار هم با اشاره به موفقيت هاي ورزشي دانش آموزان و مربيان اين شهرستان از اعزام آنها در 60 رشته ورزشي به مسابقات قهرماني استان خبر داد.

'قدرت اله راه چمني' گفت: اين ورزشكاران موفق به كسب 42 مدال طلا ، نقره و برنز در مسابقات قهرماني كشور ، 42 مقام قهرماني استان خراسان رضوي و 300 مدال طلا ، نقره و برنز در سطح استان شدند.

وي در ادامه با گلايه از تاخير در تكميل مجموعه ورزشي شهيد چمران سبزوار اظهار داشت: اعتبارات اندك اين پروژه بزرگ ، جوابگوي آن نيست .

وي با بيان اينكه اين پروژه با پيشرفت فيزيكي 70 درصدي چندين سال است بلاتكليف مانده از اداره كل تربيت بدني استان خراسان رضوي خواست براي تكميل سريعتر آن اقدام كند.

وي با اشاره به تجهيز سالن بدنسازي و راه اندازي سالن ژيمناستيك كانون شهيد هاشمي نژاد آموزش و پرورش سبزوار ،خواستار امكانات بهتر و بيشتري با توجه به تعدادزياد دانش آموزان و فرهنگيان اين شهرستان شد.

وي در ادامه كسب مقام نخست مسابقات شطرنج معلمان مرد استان خراسان رضوي ، كسب مقام دوم سرگروه هاي درس تربيت بدني در مقاطع ابتدايي و راهنمايي ، مقام اول كانون حركات اصلاحي دانش آموزان و مقام دوم مسابقات علمي و فرهنگي ورزشي خواهران توسط دبيران ورزش سبزوار را از جمله افتخارات ورزشي آموزش و پرورش سبزوار ذكر كرد.

در اين آيين كه با حضور 450 برگزيده مسابقات ورزشي استاني و كشوري برگزار شد از 50 تن از دانش آموزان به نيابت 350 دانش آموز منتخب و مربيان اين ورزشكاران تقدير به عمل آمد.

 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.