اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 25 خرداد 1393 / کد مطلب: 8824 / نظرات: 0


رییس آموزش و پرورش خوشاب برکیفیت بخشی کلاس های اوقات فراغت تاکید کرد



سبزوار - ایرنا - رییس آموزش و پرورش خوشاب برکیفیت بخشی کلاس های اوقات فراغت دانش آموزان با محوریت آموزش و پرورش و همکاری همه ادارات و سازمان های این شهرستان تاکید کرد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" براتعلی معصومی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : غنی سازی اوقات فراغت نیازمند همکاری همه جانبه خانواده ها ، آموزش و پرورش ، کانون های فرهنگی هنری و همه ادارات و سازمان ها است.

وی با بیان اینکه یکی از انتقادهایی که در سال های گذشته بر روند برنامه های اوقات فراغت وارد بود بحث موازی کاری بود ، افزود : امسال در شهرستان خوشاب برنامه ها با محوریت آموزش و پرورش و همکاری همه ادارات و سازمان های این شهرستان انجام می شود.

وی اظهار کرد : توجه به سبک زندگی اسلامی ، ترویج فعالیت های فرهنگی ، ورزشی و مهارت آموزی را به عنوان محور فعالیتهای ستاد اوقات فراغت خوشاب برای دانش آموزان در برنامه داریم.

وی با اشاره به اهمیت اوقات فراغت گفت : غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و برنامه ریزی صحیح، اصولی و هدفمند برای شکوفا کردن استعدادها و توانمندی های آنها در خلال اوقات فراغت از مهم ترین ارکان نظام تعلیم و تربیت است.

معصومی گفت : بایستی برنامه ریزی ما به صورتی باشد که دانش آموزان بیشترین بهره وری را از این ایام داشته باشند./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.