اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 6 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8557 / نظرات: 0


مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار:کم دقتی بازیکنان در ضدحملات موجب پیروزی با اختلاف گل کمتر شد


سبزوارپیام - مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت : کم دقتی بازیکنان تیم در ضدحملات موجب شد با اختلاف گل کمتری دیدار مقابل نیک اندیش اصفهان را پیروز شویم .
 
به گزارش "سبزوار پیام" حمید شجاع عصر جمعه پس از پیروزی 23 بر 18 تیمش مقابل نیک اندیش اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازیکنان تیم در دفاع بهتر از ضدحملات ظاهر شدند و اگر دقت بیشتری در ضدحملات به کار می بردند می توانستیم با اختلاف بیشتری نیک اندیش اصفهان را ببریم.

مربی تیم هندبال ثامن الحجج(ع) سبزوار با اشاره به بازی خوب دروازبان تیم نیک اندیش اصفهان اظهار داشت : سعید برخورداری دروازبان این تیم یک تنه در برابر ضدحملات بازیکنان تیم ما ایستاد و بیش از 10 تک به تک بازیکنان ما را مهار کرد و نگذاشت اختلاف گل بیشتر شود.

شجاع، تیم نیک اندیش اصفهان را تیمی قدرتمند با بهره مندی از بازیکنان و کادر فنی خوب عنوان کرد و افزود : این تیم چکیده ای از تیم منحل شده فولاد مبارکه و ذوب آهن اصفهان است و در این بازی هم تا آخر جنگیدند.

مربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن‎الحجج(ع) سبزوار در خصوص دیدار با نیک اندیش اصفهان اظهار داشت : همانطور که پیش بینی می کردیم بازی سنگینی بود ولی دو تیم بازی جذاب و تماشاگرپسندی ارایه کردند.

شجاع در خصوص بازی تیمش گفت : بچه ها در این دیدار در دفاع بهتر از حمله بودند ولی در مجموع از عملکرد بازیکنانم در این دیدار راضی هستم .

وی با بیان اینکه در حال حاضر قهرمانی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار مسجل شده، اظهار داشت : اکثریت بازیکنان تیم ما را بازیکنان تیم ملی تشکیل می دهند و با برنامه ریزی و تمرینات خوبی که داشتیم این نتیجه قابل پیش بینی بود.

وی در مجموع رقابت های لیگ امسال را بهتر از سال های گذشته عنوان کرد و افزود : امسال تیم ها قوی تر بودند و بازی های خوبی را هم از آنها شاهد بودیم تا جایی که نتیجه بسیاری از دیدارها از قبل قابل پیش بینی نبود.

تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با این پیروزی مقابل نیک اندیش اصفهان در مجموع با کسب 30 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ برتر کشور قرار دارد.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوارپنج شنبه آینده 11 اردیبهشت ماه به مصاف تیم هپکوی اراک می رود./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.