اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 30 بهمن 1392 / کد مطلب: 8059 / نظرات: 0


اولین جشنواره علمی پژوهشی کاوشگران جوان در سبزوار برگزار شد


اولین جشنواره علمی پژوهشی کاوشگران جوان روز سه شنبه با شرکت آثاری از شهرستان های استان خراسان رضوی در محل دبستان شهید خنده رو سبزوار برگزار شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه برگزاری این جشنواره در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 250 اثر برتر مربوط به دانش آموزان و معلمان از شهرستان های استان خراسان رضوی در موضوع خلاقیت های ریاضی به جشنواره راه یافته است.

دکتر مرتضی بینش هدف از برگزاری این جشنواره را رشد خلاقیت های دانش آموزان در موضوع ریاضی و رشد استعدادهای و توانمندی های آنان عنوان کرد و گفت : بایستی با رشد خلاقیت های دانش آموزان به آنان کمک کنیم تا پیوند عمیقی بین ریاضیات و زندگی اجتماعی برقرار کنند.

وی در خصوص داوری آثار گفت : این آثار بر طبق آیتم هایی چون ایده نو ، خلاقیت به کار رفته در آن و اینکه مطابق با محتوای کتاب های تازه تالیف باشند مورد داوری قرار گرفته و به آثار برتر جوایزی اهدا می شود.

دکتر بینش با بیان اینکه این آثار مربوط به دانش آموزان مدارس ابتدایی سال های اول ، دوم ، سوم و ششم است ،اظهار داشت : آثار این جشنواره پس از اینکه در مدت یک هفته داوری شد در آزمایشگاه ریاضی دبستان شهید خنده رو سبزوار مورد استفاده دانش آموزان برای یادگیری بهتر مفاهیم ریاضی قرار می گیرد.

جشنواره علمی پژوهشی کاوشگران جوان معاونت آموزش ابتدایی سبزوار با همکاری خانه ریاضیات این شهرستان برگزار شد.

آثار این جشنواره از امروز به مدت یک هفته در محل دبستان شهید خنده رو سبزوار در معرض دید دانش آموزان و علاقه مندان است ./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.