اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 6 دي 1392 / کد مطلب: 7594 / نظرات: 0


تیم ثامن الحجج سبزوار مقابل ویتاپی یزد به پیروزی رسید


تیم ثامن الحجج سبزوار مقابل ویتاپی یزد به پیروزی رسید   در هفته سوم از سری مسابقات لیگ دسته یک هندبال باشگاه های کشور ، تیم هندبال موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار مقابل حریف خود تیم ویتاپی ثامن الحجج (ع) یزد به پیروزی رسید.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، در این بازی که عصرجمعه در سالن سربداران سبزوار برگزار شد، تیم هندبال ثامن الحجج (ع)سبزوار با نتیجه28 بر 20 حریف خود تیم ویتاپی ثامن الحجج (ع) یزد را مغلوب کرد.

این بازی را ˈمرادیˈ وˈ شفیعی قضاوت کردند و ناظر این دیدار ˈ زرینی ˈ بود.

تاکنون تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار سه دیدار خود را با پیروزی به پایان رسانده و با شش امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد .

تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار 13 دی ماه به مصاف تیم نجف آباد اصفهان می رود.

فصل جدید رقابتهای لیگ دسته یک هندبال آقایان با حضور 15 تیم در سه گروه پنج تیمی پیگیری می شود که در نهایت با انجام بازیهای رفت و برگشت ، سه تیم نخست رقابت ها ، سال آینده در لیگ برتر حاضر می شوند.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت: تمرینات مداوم ، تجربه بالای بازیکنان و پیاده کردن تاکتیک ها از مهمترین عوامل پیروزی تیم ما مقابل تیم ویتاپی ثامن الحجج یزد شد.

حسن ثنائی روز جمعه پس از پیروزی بر تیم ویتاپی ثامن الحجج یزد طی گفت و گو با  ایرنا افزود : با آن که در نیمه دوم از بازیکنان جوان تر استفاده کردیم ولی آنان هم توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند .

وی گفت : بازیکنان تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار بسیار خوب ظاهر شده و توانستند با پیاده کردن تاکتیک ها ی خواسته شده موجب پیشرفت بازی شوند .

وی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش اظهار داشت : بچه ها با دوندگی و استفاده از فرصت ها توانستند با قدرت در مقابل تیم ویتاپی یزد ظاهر شوند.

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم ویتاپی یزد تیم جوان و جنگنده ای بود و با استفاده از همه ظرفیت های تیمش تا آخرین لحظه جنگیدند .

ثنائی ادامه داد: با توجه به حضور تیم اصلی ثامن الحجج (ع) سبزوار در لیگ برتر، با بکارگیری بازیکنان جوان و بومی در لیگ دسته یک شرکت کرده ایم تا پشتوانه خوب و قوی برای آینده هندبال سبزوار بسازیم.

سرمربی تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار اظهار داشت : با هدف قهرمانی در لیگ دسته یک و صعود به لیگ برتر هیچ کدام از تیم ها را دست کم نگرفته و با تمام قوا در برابر تیم ها حاضر می شویم .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.