اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 16 آذر 1392 / کد مطلب: 7458 / نظرات: 0


رضایی :تیم ذوب آهن اصفهان به تاکتیک و تجربه تیم ما باخت


رضایی :تیم ذوب آهن اصفهان به تاکتیک و تجربه تیم ما باخت سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : تیم ذوب آهن اصفهان به تاکتیک و تجربه تیم ما باخت.

به گزارش سبزوارپیام، ˈهادی رضاییˈ عصر شنبه بعد از پیروزی سه بر یک تیمش در مقابل تیم ذوب آهن اصفهان که در اصفهان برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازی خوبی بود و تیم های ثامن الحجج (ع) سبزوار و ذوب آهن اصفهان در این دیدار پایاپای با هم پیش رفتند.

وی با ابراز رضایتمندی از عملکرد تیمش در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان گفت : در این دیدار همه بازیکنان بازی خوب و منسجمی را به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به اعزام تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار به عنوان نماینده کشورمان به رقابت های والیبال نشسته باشگاه های آسیا در پکن، گفت : تاکنون حضور تیم هایی از کشورهای عراق ، چین ،ایران ، قزاقستان ، مغولستان ، سریلانکا و مغولستان در این رقابت ها مشخص شده است.

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با بیان اینکه هنوز برنامه بازی ها مشخص نشده است، افزود : در حال حاضر با تمرینات منسجمی که انجام شده بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند.

رضایی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم ذوب آهن اصفهان تیم بسیار خوب و جنگنده ای است و از کادر فنی با دانشی بهره می برد و توانسته چندین بار قهرمان آسیا و جهان شود.

وی ادامه داد : در این دیدار تیم ذوب آهن اصفهان خوب ظاهر شد ولی آنچه که موجب شکست این تیم شد تجربه بازیکنان تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار بود.

وی افزود : تیم ما در دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان با آنکه این تیم از امتیاز میزبانی هم برخوردار بود با آمادگی کامل ظاهر شد.

تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار تاکنون با 15 امتیاز تیم بدون شکست رقابت ها بوده و در صدر جدول لیگ برتر کشور قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.