اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 28 اسفند 1391 / کد مطلب: 5582 / نظرات: 0


رؤسای جدید دانشگاه آزاد اسلامی و پردیس علوم و تحقیقات سبزوار منصوب شدند


طی مراسمی در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، رؤسای جدید این دانشگاه و رئیس پردیس علوم و تحقیقات سبزوار طی مراسمی، فعّالیّت خود را آغاز نمودند.

این مراسم با حضور رئیس منطقه‌ی ۹ دانشگاه آزاد اسلامی، جمعی از رؤسای واحدهای دانشگاهی منطقه‌ی ۹، رؤسای پیشین واحد سبزوار، جمعی از مسؤولان شهرستان، اساتید و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار در سالن همایش‌های شهید عباسپور این دانشگاه برگزار شد.

دكتر سعیدی‌اصل؛ رئیس پیشین واحد سبزوار در ابتدای این مراسم، ضمن تقدیر از همكاری خوب مسؤولان منطقه و شهرستان و اساتید و كاركنان واحد سبزوار در دوران تصدی ریاست دانشگاه، به ارائه‌ی گزارش مختصری از دستاوردهای دانشگاه در سال‌های اخیر پرداخت .

وی در پایان، ابراز امیدواری كرد روند رو به رشد و توسعه‌‌ی واحد سبزوار با حضور جناب آقای دكتر غفوری نژاد ادامه یابد.

در ادامه، دكتر غفوری‌نژاد؛ رئیس جدید واحد سبزوار در سخنانی با تشكر از تلاش‌های صادقانه‌ و بی‌شائبه‌ی رؤسای پیشین این دانشگاه، همكاری مسؤولان منطقه و شهرستان را لازمه‌ی تداوم رشد و بالندگی دانشگاه عنوان نمود. وی اولویت‌های فعالیت‌های خود را كارهای فرهنگی و توسعه‌ و گسترش تحصیلات تكمیلی عنوان كرد و در این راستا، همكاری تمامی اعضاء خانواده‌ی دانشگاه آزاد اسلامی اعم از اساتید و كاركنان را خواستار شد.

دكتر الهامی‌راد؛ رئیس جدید پردیس علوم و تحقیقات سبزوار نیز با اشاره به وضعیت حساس مجموعه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی در سال‌های اخیر، خواستار حفظ انسجام واحدها و مراكز دانشگاه آزاد اسلامی كل كشور به‌عنوان مجموعه‌ای یكپارچه شد.

دكتر اصغریان؛ رئیس منطقه‌ی ۹ دانشگاه آزاد اسلامی، دیگر سخنران این مراسم نیز با تقدیر از رؤسای پیشین واحد سبزوار و پردیس علوم و تحقیقات این شهرستان، به تشریح فعالیت‌های هیأت‌ امنای مناطق دانشگاه‌ آزاد اسلامی پرداخت و از آن به‌عنوان نقطه‌ی عطفی در جهت بهبود شرایط مدیریت و انجام اُمور روزمره‌ی مناطق عنوان كرد.

سخنرانی مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار، قرائت احكام صادره دكتر دانشجو؛ ریاست عالیه‌ی دانشگاه آزاد اسلامی و اهداء لوح و تجلیل از رؤسای پیشین و جدید دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار و رئيس پردیس علوم و تحقیقات شعبه‌ی سبزوار، از دیگر برنامه‌های این مراسم بود. سلام سربدار




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.