اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 25 دي 1391 / کد مطلب: 5000 / نظرات: 0


محسن كاوه: سبزوار در ليگ کشتي فرنگي شرکت نمي‌کند


محسن كاوه: سبزوار در ليگ کشتي فرنگي شرکت نمي‌کند
محسن كاوه گفت: باشگاه ثامن‌الحجج سبزوار به علت عدم برخورد قاطع فدراسيون كشتي با حوادث ديدار فينال ليگ‌برتر، در رقابت‌هاي ليگ فرنگي شركت نخواهد كرد.

به گزارش سبزوارپیام، مسوول تيم‌هاي كشتي باشگاه ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در گفت‌وگو با ايسنا  افزود: فدراسيون و كميته انضباطي عكس‎العمل قابل قبولي نسبت به حواشي ديدار فينال ليگ‌برتر كشتي آزاد نشان نداد و حتي حق خود را پيگيري نكرد و متاسفانه برخوردهاي لازم با توهين‌هاي صورت گرفته انجام نشد و به همين دليل در ليگ‌برتر كشتي فرنگي شركت نخواهيم كرد.

وي ادامه داد: توهين‌هاي زيادي در قالب مصاحبه‌هاي مسوولان تيم كشتي پرسپوليس جويبار صورت گرفت و عدم حضور تيم‌هاي مازندراني بر روي سكو، يك نوع بي‌احترامي بود و متاسفانه فدراسيون حتي از حق خود دفاع نكرد.

وي خاطرنشان كرد: مقدمات لازم براي شركت تيم ثامن‌الحجج(ع) سبزوار در ليگ فرنگي انجام شد و رايزني‎‌هاي لازم با مربيان و كشتي‌گيران صورت گرفته اما به دليل اين وضعيت در ليگ شركت نمي‌كنيم.

كاوه با رد شايعات مربوط به حضور محمد بنا به عنوان سرمربي در اين تيم گفت: اين موضوع به هيچ عنوان صحت ندارد و من هيچ صحبتي با بنا نكردم.

وي همچنين با انتقاد از برنامه‌ريزي ليگ‌برتر كشتي فرنگي عنوان كرد: اين نوع برگزاري مسابقات هيچ سرانجامي ندارد و كمكي به كشتي نمي‌كند




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.