اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 24 دي 1391 / کد مطلب: 4988 / نظرات: 0


تیم هندبال ثامن الحجج (ع) سبزوار و نیروی زمینی تهران به مصاف هم می روند



 تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) در سبزوار به مصاف تیم هقتم جدول رده‌‎بندی لیگ برتر می‎رود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از فارس ، در هفته دوازدهم رقابت‎های لیگ برتر هندبال کشور، تیم‎های موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار و نیروی زمینی تهران به مصاف هم می‎روند.

با توجه به موقعیت دو تیم در جدول رده‎بندی پیش‌بینی می‎شود نماینده سبزوار دیدار چندان سختی نداشته و پیروز این میدان باشد.

این دیدار روز پنج شنبه 28 دی ماه از ساعت 15 در سالن سربداران سبزوار و در حضور تماشاگران پرشور تنها نماینده این شهرستان در لیگ برتر برگزار می‎شود.

تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار در یازده مسابقه پیشین خود صاحب 9 پیروزی و دو شکست شده و هم اکنون در جدول رده‏بندی در رده سوم این مسابقات و پس از تیم‎های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج مشهد قرار گرفته است.

این تیم هفته گذشته و در چارچوب هفته یازدهم مسابقات موفق شد در یک دیدار خارج از خانه، برابر حریف سخت کوش خود مس کرمان با نتیجه نزدیک 24 بر 23 به پیروزی برسد.

تیم نیروی زمینی تهران نیز که تیم جوانی را روانه مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‎های کشور کرده است، از 11 مسابقه پیشین خود صاحب 3 پیروزی، 2 تساوی و 6 شکست شد و با کسب 8 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد.

این تیم نیز هفته گذشته در برابر شهرداری تبریز در یک دیدار زیبا و جذاب و پرگل با نتیجه 35 بر 39 شکست خورد.

دیدار رفت دو تیم در چارچوب هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‎های کشور در تهران برگزار شد و با نتیجه 24 بر 33 به سود موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج سبزوار به پایان رسید.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.