اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 7 دي 1391 / کد مطلب: 4807 / نظرات: 1

لیگ‌ برتر والیبال نشسته باشگاه های كشور ( جام ایثار)


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار بر گسترش فولاد تبریز پیروز شد


تیم والیبال نشسته ثامن الحجج ع سبزوار بر گسترش فولاد تبریز پیروز شد     
 در هفته ششم از آخرین بازی نیم فصل اول لیگ‌ برتر والیبال نشسته باشگاه های كشور ( جام ایثار) ، تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه سه بر یك تیم گسترش فولاد تبریز را شكست داد.
 

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، در این دیدار كه عصر پنجشنبه در سالن سربداران شهرستان سبزوار برگزار شد، تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار در مجموع چهار بازی ، سه بازی را به نفع خود به پایان رساند.

تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار در بازی اول با نتیجه 25 بر 19 ، در بازی سوم 25 بر 22 و در بازی چهارم 25 بر 17 بر حریف خود غلبه نمود و بازی دوم را با نتیجه 18 بر 25 به گسترش فولاد تبریز واگذار كرد.

داوری این دیدار را مسعود یزدان پناه و مهدی آشوری را بر عهده داشتند.

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار بعد از این بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : بازی خوبی بود و توانستیم نتیجه خوبی را كسب كنیم.

هادی رضایی با ابراز رضایت از عملكرد بازیكنان تیم خود گفت: داوود علیپوریان، سعید ابراهیمی و حجت بهروان بازیكنان شاخص این دیدار بودند.

وی افزود : دیدار با گسترش فولاد تبریز مهمترین و حساس‌ترین بازی تیم ما بود كه خوشبختانه با پیروزی تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار رقم خورد.

رضایی گفت : در این دیدار بچه‌های ملی‌پوش و كادر تیم ملی در كنار هم حضور داشتند كه این موضوع باعث حساسیت و زیبایی این دیدار شد.

دیدار با گسترش فولاد تبریز آخرین بازی دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های كشور بود كه بعد از دو هفته استراحت تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع)سبزوار در اولین بازی دور برگشت میزبان ذوب آهن اصفهان است .

تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با نتیجه ای كه در مقابل تیم گسترش فولاد تبریز كسب كرد همچنان تیم بدون شكست رقابت ها بود و در صدر جدول باقی ماند. 




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.