اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 19 شهريور 1390 / کد مطلب: 479 / نظرات: 3

رئيس آموزش و پرورش داورزن /


مدارس مختلط راهنمایی بخش داورزن برچیده می شود .


مدارس مختلط راهنمایی بخش داورزن برچیده می شود رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه داورزن گفت : مدارس مختلط بخش داورزن در مقطع  راهنمایی طی سال تحصیلی جاری برچیده می شود.
"احمد سلیمانی "در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش منطقه داورزن با بیان این مطلب افزود: تعداد 5 واحد آموزشی این منطقه به صورت مختلط اداره می شود .
وی پراکندگی جمعیت دانش آموزی را خاطر نشان شد و تصریح کرد : برای حل این مشکل رایزنی هایی برای احداث مرکز شبانه روزی راهنمایی پسرانه در سطح بخش انجام شده است .
وی با اشاره به خروج دانش آموزان راهنمایی در مقطع راهنمایی و حضور در مراکز شبانه روزی دیگر بخشها و شهرها را یاد آورشد و گفت : احداث این مرکز شبانه روزی پسرانه در مقطع راهنمایی گامی موثر در جلوگیری از کاهش جمعیت دانش آموزی و حذف مدارس مختلط راهنمایی خواهد بود.
وی در ادامه به وضعیت نامناسب ساختمان برخی مدارس اشاره کرد و گفت : در همین راستا باهمکاری اعضای شورا و دهیاری روستای باقر آباد دانش آموزان این روستا به مدرسه نوساز روستای چوبین که کمتر از یک کیلومتر فاصله دارند انتقال خواهند یافت .
وی همزمانی بازگشایی مدارس و هفته بزرگداشت دفاع مقدس را خاطر نشان شد و تصریح کرد : آموزش و پرورش در راستای وظیفه ذاتی خود بایستی  ارزشهای دینی و اعتقادی وملی را به نسل نوجوان و جوان کشور منتقل کند.
وی   اجرای برنامه های مناسب فرهنگی در آغاز بازگشایی مدارس را خاطر نشان شد و گفت: حضور دانش آموزان بر سر مزار شهدای 8 سال دفاع مقدس و اجرای برنامه های مذهبی و سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه ها خواهد بود.
بخشدار داورزن نیز در این جلسه با تاکید بر همکاری مردم در انتقال مدارس گفت : باید این جابجایی مدارس با کمترین تنش همراه باشد.

عباس شم آبادی هماهنگی با شورا و دهیاری در این جابجایی مدارس را مهم دانست و تصریح کرد: اطلاع رسانی دقیق به مردم در استفاده بهتر از امکانات موجود مدارس باعث رضایتمندی و همکاری بیشتر انان خواهد شد .
وی در ادامه انتقال ارزشهای دفاع مقدس به نسل دانش آموز را یک ضرورت دانست و گفت : توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تبین شاخصه های آن برای دانش اموزان باعث زنده نگه داشتن این ارزشها خواهد شد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


3 نظر در صف تاييد است.