اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 29 آذر 1391 / کد مطلب: 4714 / نظرات: 0


محسن کاوه : اشتباهات دور رفت مقابل سایپا را تکرار نمی‌کنیم


محسن کاوه : اشتباهات دور رفت مقابل سایپا را تکرار نمی‌کنیم  سرمربی تیم کشتی آزاد ثامن‌الحجج (ع) سبزوار گفت: اشتباهات دور رفت مقابل سایپا را که منجر به شکستمان در آن دیدار شد، تکرار نمی‌کنیم

به گزارش سبزوارپیام  به نقل از روابط عمومی باشگاه ثامن الحجج محسن کاوه  درباره دیدار مقابل سایپا در هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد گفت: بعد از پیروزی هفته گذشته مقابل پرسپولیس تا حد زیادی راه صعود به مرحله بعد را هموار کردیم و با پیروزی در این دیدار صعودمان قطعی خواهد شد.

وی ادامه داد: شرایط خوبی داریم، اول به فکر صعود به مرحله پایانی و سپس صدرنشینی هستیم. پله پله پیش‌ می‌رویم و برای رسیدن به قهرمانی باید با برنامه عمل کنیم.

سرمربی ثامن‌الحجج (ع) درباره شکست دور رفت مقابل سایپا و غافلگیری مقابل این تیم عنوان کرد: در مرحله رفت کشتی‌گیران سایپا بسیار خوب کشتی گرفتند و فراتر از حد انتظار ظاهر شدند هر چند که چند کشتی‌گیر ما هم عملکرد قابل قبولی نداشتند. اشتباهات دور رفت را تکرار نمی‌کنیم و برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.

کاوه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط لیگ و فشردگی مسابقات باید بلافاصله بعد از برگزاری هفته سوم وارد فینال شویم که کار ما را سخت‌ می‌کند. باید به فکر فینال هم باشیم چون اگر برنامه‌ریزی خوبی نداشته باشیم به مشکل خواهیم خورد.

تیم سایپا شمال فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته دوم از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد میزبان ثامن‌الحجج (ع) سبزوار است.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.