اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 22 شهريور 1391 / کد مطلب: 3632 / نظرات: 1

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع نخبگان :


حركت علمی در كشور ما یك حركت با مبنا و با فلسفه است


حركت علمی در كشور ما یك حركت با مبنا و با فلسفه است  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت :حركت علمی در كشور ما یك حركت همه جایی ، با مبنا و با فلسفه است.
 به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا، سردار احمد وحیدی عصر چهار شنبه در جمع شماری از نخبگان استان های خراسان رضوی ،شمالی و جنوبی كه در محل سالن اجتماعات فرمانداری سبزوار برگزار شده بود وضعیت بنیه علمی كشورمان را تشریح كرد.
 
وی در سخنانی افزود: امروز مكتب ما در اوج غنای علمی و ثبات حكمی و قلل فقهی خودش بسر می برد كه از بركات وجود اقدس امام صادق (ع) است .
 
وی همچنین افزود: آینده دنیا از آن كسانی است كه می توانند با تكیه بر قدرت عقل ناب ،جامعه اسلامی ناب بسازند و عقل ناب یعنی عقلی كه مسیر شرع را دنبال می كند.
 
وی افزود: نهضت علمی كه در جامعه ما وجود دارد پرچم آن به دست رهبر معظم انقلاب است و كشور جمهوری اسلامی ما امروز یك گوهر درخشانی است .
 
وی با اشاره به افتتاح بوستان علم و فناوری واحد سبزوار ادامه داد: امروز باید از ایده های بسیار ارزشمندی كه در این بوستان شده استفاده كنیم و باید این ایده ها تبدیل به محصول شود.
 
سردار وحیدی با اشاره به پتانسیل های علمی سبزوار هم گفت : باید تلاش شود كه سبزوار در حوزه های علمی به یك قطب علمی تبدیل شود.
 
به گزارش ایرنا ،وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچنین عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار گفت :از شركت های دانش بنیان و نخبگان حمایت می كنیم .
 
سردار وحیدی این حمایت ها را شامل حمایت در طرح های تحقیقاتی ، امكانات و وسایل و پیداكردن بازار دفاعی و همچنین بازارهای غیردفاعی دانست .
 
وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در این رابطه اشاره كرد و گفت : بنا بر سخنان معظم له ، شركت های دانش بنیان یكی از ركن های ،اقتصاد مقاومتی است .
 
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادامه داد : این شركتها سبب ایجاد ثروت ، رفع نیازها و ایجاد خودكفایی می شود .
 
این گزارش حاكیست ،معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار نیز درجمع نخبگان استانهای خرآسان گزارشی از موقعیت جغرافیای ،فرهنگی ،اقتصادی ، كشاورزی ،علمی و... این شهرستان ارائه كرد.
 
قاسم شعبانی عطار افزود: شهرستان سبزوار در زمینه های مختلف دارای پتانسیل و مزیت های فراوانی دارد.
 
در این همایش تعدادی از فرهیختگان پیشنهادات و خواسته های خود را مطرح كردند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.