اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 19 شهريور 1391 / کد مطلب: 3609 / نظرات: 0


افتتاح مدرسه 5 كلاسه بركت در بخش روداب شهرستان سبزوار


به گزارش سبزوار پیام به نقل از روابط عمومی این اداره ،معاون مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار از افتتاح مدرسه 5 كلاسه در شهر روداب از توابع شهرستان سبزوار خبر داد .

مهندس راه چمني  در مراسم افتتاح اين پرو‍ژه در شهر روداب ضمن تقدير و تشكر از بنياد بركت به خاطر توجه ويژه به مناطق محروم و احداث اين مدرسه افزود : با احداث اين مدرسه بخش زيادي از نيازهاي دانش آموزان اين منطقه مرتفع شد و دانش آموزان عزيز اين منطقه مي توانند در يك فضاي خوب آموزشي به تحصيل بپردازند .

وي با تاكيد بر نياز به احداث اينگونه فضاهاي باكيفيت آموزشي را يك امرمهم و ضروي شمرده و اين امر را يكي از شاخصه هاي توسعه پايدار در كشور دانستند .

مهندس شريف نيا نيز در اين مراسم ضمن تشكر از همه دست اندركاران احداث اين پروژه بر ادامه اينگونه ساخت و سازها توسط اين بنياد تاكيد كرد .

معاون زير بنايي بنياد بركت در ادامه بر لزوم ساخت مدارس مستحكم با ضريب اطممينان بالا را يك ضرورت انكار ناپذير در كشور دانسته و افزود : در زلزله اخير در شهرستانهاي اهر و هريس تنها ساختمانها يي كه از گزند زمين لرزه مصون مانده و به عنوان پناهگاه و مامن مردم آسيب ديده مورد استفاده قرار گرفتند مدارس بودند كه بايد به خاطر اين تلاش همه جانبه از دست اندركاران ساخت و نظارت سازمان نوسازي تقدير و تشكرد كرد .

بخشدار روداب نيز در اين مراسم با اشاره به ضريب بالاي محروميت روداب بر تلاش همه جانبه در راستاي محرومينت زدايي اين شهر تاكيد كرد .

مهندس شم آبادي يكي از مهم ترين شاخصه هاي توسعه پايدار در كشور را توجه به ساخت بناهاي آموزشي و پرورشي دانست و به خاطر بذل عنايت بنياد بركت به اين شهر تقدير و تشكر كرد .

در ادامه با حضور جمعي از مسئولين شهرستان اين مدرسه مورد بهره برداري قرار گرفت .

شايان ذكر است مدرسه 6 كلاسه بنياد بركت با مساحت 4000 متر مربع داراي 373 متر مربع فضاي آموزشي و 60 متر ساختما سرايداري است كه حدود 2000 متر مربع محوطه سازي در آن انجام شده است اين مدرسه در مرداد ماه 90 آغاز شده و در شهريور ماه 91 با اعتباري بالغ بر 000/000/600/2 ريال مورد بهره برداري قرار گرفت .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.