اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 7 شهريور 1398 / کد مطلب: 13401 / نظرات: 0


هندبال سربداران در پی نخستین پیروزی است


هندبال سربداران در پی نخستین پیروزی است  تیم هندبال سربداران در هفته سوم لیگ برتر در دیدار با زغال سنگ طبس در پی کسب نخستین پیروری خود است.

سرمربی تیم هندبال سربداران پیش از بازی با تیم زغال سنگ طبس به خبرنگار ایرنا گفت: در این دیدار خانگی نیار مبرم به برد و کسب دو امتیاز داریم.
قاسم شعبان پور افزود: تمریناتی برای بازی با زغال سنگ طبس برگزار کردیم و برای بازی عصر جمعه بازیکن محروم و مصدوم نداریم.
وی ادامه داد: تیم هندبال زغال سنگ طبس امسال پا در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور گذاشته که آنها نیز در پی کسب نخستین پیروزی خود هستند.
سرمربی تیم هندبال سربداران گفت: تیم هندبال سبزوار در دو دیدار گذشته مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و ستارگان دشتستان تن به شکست داده که این موضوع نیاز ما به برد مقابل حریف را بیش از پیش کرده است.

دیدار تیم های هندبال سربداران و زغال سنگ طبس از هفته سوم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور عصر جمعه هشتم شهریور در سالن سربداران سبزوار برگزار می شود.

سی و دومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور با حضور ۱۱ تیم در دو گروه پنج و شش تیمی برگزار می‌ شود و تیم هندبال سربداران سبزوار در گروه نخست این مسابقات با تیم های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، زغال سنگ طبس، زاگرس اسلام آباد، ذوب آهن اصفهان و ستارگان دشتستان رقابت می کند.  



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.