اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 13 بهمن 1395 / کد مطلب: 12050 / نظرات: 0

رئيس اداره آموزش و پرورش ششتمد


سومين جشنواره علمي و فرهنگي شهيد ايزدي برگزار مي شود


سومين جشنواره علمي و فرهنگي شهيد ايزدي برگزار مي شود
رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: سومين جشنواره علمی و فرهنگی شهيد مهدي ايزدي در اردیبهشت ماه سال آتی و همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.
علی اکبری افزود: این جشنواره در محورهای مختلف و در سه مرحله برگزار می شود که مرحله اول آن انتخاب برگزیدگان آزمونهای نیم سال اول سال تحصیلی جاری می باشد.
وی ادامه داد: مرحله دوم این جشنواره آزمون علمی می باشد که در سوم اسفندماه همزمان با سالروز ولادت اين شهيد عزيز برگزار خواهد شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد اظهار داشت: برگزاری آزمون علمی ویژه دانش آموزان منتخب پایه ششم ، پایه نهم متوسطه اول و پایه سوم متوسطه دوم خواهد بود.
اکبری گفت: مرحله نهایی جشنواره برگزاری همایش و تقدیر از برگزیدگان در مدارس سطح منطقه با حضور خانواده محترم شهيد و اعضاء شوراي آموزش و پرورش انجام خواهد گرفت.

 رئیس اداره آموزش و پرورش ششتمد افزود: در دو جشنواره قبلي همکاری بی شائبه و ارزشمند خانواده این شهید در برپایی این برنامه ارزشمند ، انگیزه دوچندانی به عوامل اجرایی این همایش داده است.

 اکبری ادامه داد: ترويج فرهنگ شهادت يك امر اجتناب ناپذير است و خوشبختانه در سال گذشته ضمن برپايي دومين جشنواره علمي و فرهنگي شهيد ايزدي شاهد افتتاح مركز شهيد پژوهي ششتمد بوديم و همچنين با حضور مديركل ارزشمند فعلي آموزش و پرورش خراسان رضوي شاهد برپايي يادواره شهداي معلم و دانش آموز بوديم.

وي اظهار داشت: لازم و ضروري است که برای تمامی شهداي والامقام یادواره برگزار کنیم و از رشادت ها و ایثارگری این عزیزان تجلیل کنیم و نسل فعلی را با سیره و سلوک زندگی شهیدان آشنا کنیم.
رئيس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت: در فضایی که دشمنان با ابزارهای مختلف تبلیغی سعی در الگوسازی برای جوانان و نوجوانان ما هستند بایستی به مدد خون شهیدان عزیز تلاش کنیم تا شهدای ما الگوی جوانان قرار گیرند و یکی از روشها برگزاری یادواره ها و یادمانهاست که شهدای عزیز به نسل فعلی بیشتر از گذشته معرفی شوند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.