اخبار سبزوار پيام : علمی وآمو..





اخبار » علمی وآمو.. / تاریخ خبر: 24 تير 1402 / کد مطلب: 15036 / نظرات: 0

مدیر آموزش و پرورش سبزوار:


نیازمند الگوسازی برای نسل جوان هستیم


نیازمند الگوسازی برای نسل جوان هستیم مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: نیازمند الگوسازی برای نسل جوان هستیم در غیر این صورت دیگران به نوجوانان و جوانان ما الگو خواهند داد.

سیدولی‌الله حسینی روز شنبه در آیین تکریم و تجلیل برخی بازنشستگان آموزش و پرورش سبزوار افزود: یکی از رسالت های آموزش و پرورش، معرفی شخصیت ها، مفاخر و بزرگان علمی کشور به نسل جوان است.

وی اظهار داشت: فرهنگیان پیشکسوت، حق بزرگی بر گردن نظام تعلیم و تربیت دارند و باید زمینه بهره مندی بیشتر از دانش و تجربه آنها فراهم شود.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: بهره گیری از دانش و تجارب فرهنگیان پیشکسوت، نقش مهمی در تعالی اندیشه و ارتقای علم آموزی دارد و آنها الگوی شایسته ای برای نسل جوان هستند.

حسینی افزود: کاهش مشکلات جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش، علاوه بر اینکه منجر به افزایش روحیه امید و نشاط در این بزرگواران می شود، پویایی حاصل از آن به شاغلان و معلمان نیز سرایت می کند.

وی تصریح کرد: یک از راههای کاهش آلام جامعه بازنشستگان و تامین رفاه و خدمت بیشتر آنها، همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است که دولت سیزدهم گام های خوبی برای اجرای آن برداشته است.

حسینی افزود: حوزه مدیریت آموزش و پرورش سبزوار به منظور تکریم بازنشستگان گروههایی را تشکیل داده است که از این طریق بازدید و دیدار با برخی خانواده های بازنشستگان و گره گشایی از مشکلات آنها مورد توجه قرار گرفته است.


مدیر آموزش و پرورش سبزوار گفت: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه یکی از اقدامات حمایتی از فرهنگیان پیشکسوت است که با پیگیری های صورت گرفته سهمیه این تسهیلات افزایش یافته است.

در این آیین علاوه بر اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری، از شماری از بازنشستگان آموزش و پرورش قدردانی و تجلیل شد.

حدود ۶۰ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ مدرسه شهرستان سبزوار تحصیل می کنند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.