اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 14 آبان 1390 / کد مطلب: 963 / نظرات: 0


نصب کنتورهای معمولی برق در شهرستان سبزوار را به روز خواهیم کرد.



 مدیر برق سبزوار گفت: نصب کنتورهای معمولی برق در شهرستان سبزوار را به روز خواهیم کرد.
هادی انبیایی  با اشاره به اینکه بروز رسانی کنتورهای معمولی سبزوار را در راس برنامه کاری خود قرار داده ایم، اظهار داشت: در مدت 40 روز فعالیت بنده به عنوان مدیر برق سبزوار بیش از1500 کنتور وارد شهرستان شده است که توانسته ایم تمام متقاضیان کنتور برق را که تا پایان مردادماه ثبت نام و در نوبت نصب به سر می بردند پاسخگویی کنیم.
وی افزود: نصب کنتور در روستاها و شهر سبزوار به صورت موازی در حال انجام است، البته اولویت نصب کنتور در روستا را با توجه به جمعیت کمتر نسبت به شهر در اولویت قرار داده ایم.
انبیایی با بیان اینکه کنتور تمام افرادی که تا مردادماه سال جاری در نوبت بوده اند، نصب شده است، از بروز رسانی نصب کنتورهای واحدهای مسکونی6 طبقه به بالا، کنتورهای 3 فاز و دی ماندی خبر داد و خاطر نشان کرد: فقط در نصب کنتورهای خانه های معمولی بروز نیستیم که سعی خواهیم کرد این مشکل را طی ماه های آینده برطرف کنیم.
وی ادامه داد: البته برخی از متقاضیان که در نوبت  نصب کنتور هستند نیاز به توسعه شبکه، تیرگذاری، ترانس گذاری و سیم کشی دارند که  کار این افراد نیز در دست اقدام است.
مدیر برق سبزوار با بیان اینکه ساخت کنتورهای برق، ساخت ایران است، اظهار داشت: در بحث خرید و تامین آن در حال حاضر با محدودیت هایی روبرو هستیم که در حال برطرف شدن است و هیچ ارتباطی نیز به تحریم ها علیه ایران ندارد.
سبزوار آنلاین




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.