اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 16 اسفند 1402 / کد مطلب: 15303 / نظرات: 0


مدیریت شهری سبزوار ماهانه ۳۰۰ میلیارد ریال کمبود بودجه دارد


مدیریت شهری سبزوار ماهانه ۳۰۰ میلیارد ریال کمبود بودجه دارد
 شهردار سبزوار گفت: مدیریت این شهر ماهانه حدود ۶۰۰ میلیارد ریال هزینه دارد و حال آنکه اکنون درآمد ماهانه این مجموعه تنها نزدیک به ۳۰۰ میلیارد ریال است و بر این اساس ماهانه با ۳۰۰ میلیارد ریال کمبود درآمد مواجه 

میثم حسین آبادی، روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت «روز مهندس» و در آیین تجلیل از مهندسان شهرداری اظهار کرد: علیرغم این کمبود بودجه، با تلاش شبانه روزی مدیران، معاونان و عوامل زحمتکش شهرداری، این نقیصه کمتر احساس می شود تا مدیریت شهری با چالش های کمتری مواجه شود.

وی افزود: سال گذشته حدود ۷۰۰ میلیارد ریال ارزش افزوده توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به حساب شهرداری سبزوار واریز شد که این رقم در سال‌جاری با کاهشی چشمگیر به ۶۵ میلیارد ریال رسیده است.

وی با قدردانی از خدمات مهندسان شهرداری سبزوار، گفت: این قشر همواره برای پیشرفت و توسعه شهری از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند و به پاس خدمات آنان قرار است با همراهی شورای اسلامی شهر، میدانی به نام «مهندس» نامگذاری شود.

حسین آبادی با اشاره به خدمات هفت ماهه خود در سمت شهرداری سبزوار، گفت: در این مدت طرح های عمرانی قابل قبولی در سطح شهر اجرا شده است که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.

شهرداری سبزوار برای سال ۱۴۰۳ درخواست بودجه ۱۱ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریالی کرده است که در صورت موافقت شورای شهر، این رقم نسبت به بودجه سال جاری ۵۵ درصد افزایش خواهد داشت.

پهنه شهر سبزوار سه هزار و ۷۵۴ هکتار است که حدود ۸۰۰ هکتار آن سکونتگاه غیررسمی و ۱۸۶ هکتار بافت فرسوده است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.