اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 26 مرداد 1393 / کد مطلب: 9245 / نظرات: 0


بیش از 83 درصد جمعیت روستایی خوشاب از راه روستایی آسفالته برخوردارند


 مسوول نمایندگی راه و شهرسازی خوشاب گفت: بیش از 83 درصد جمعیت روستایی بیش از 50 خانوار این شهرستان از راه روستایی آسفالته برخوردارند.
 
ˈیونس ارشادیˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع 69.57 درصد روستاهای این شهرستان از راه آسفالته روستایی بهره مند هستند.

وی مجموع راههای شهرستان خوشاب را 390.89 کیلومتر عنوان کرد و گفت : از این میزان 300 کیلومتر راه روستایی است که تاکنون 142.6 کیلومتر آن آسفالت شده است.

مسوول نمایندگی راه و شهرسازی خوشاب تعداد روستاهای بیش از 50 خانوار بهره مند از راه روستایی آسفالته را 48 روستا و تعداد روستاهای غیر برخوردار با جمعیت بیش از 50 خانوار در این شهرستان را 9 روستا عنوان کرد.

وی توجه دولت یازدهم به راههای روستایی را خوب توصیف کرد و گفت : اقدامات خوبی در یک سال گذشته در این زمینه انجام شده است.

ارشادی با بیان اینکه هم اکنون 11 پروژه نیمه تمام راه روستایی در شهرستان خوشاب وجود دارد، اظهار کرد: از محل اعتبارات ماده 180 مبلغ 10 میلیارد ریال در این زمینه ابلاغ شده است.

وی ابراز امیدواری کرد در صورت تخصیص مناسب از محل ماده 180 و اعتبارات استانی شهرستان خوشاب بتواند به میانگین استانی در بهره مندی از راه روستایی آسفالته برسد.

مسوول نمایندگی راه و شهرسازی خوشاب همچنین از افتتاح و بهره برداری روکش آسفالت ˈدره یام ˈ این شهرستان با طول 25 کیلومتر خبر داد.

ارشادی با اشاره به آغاز این پروژه از سال 1385 گفت: این پروژه با هزینه شش میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و 10 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در هفته دولت به صورت رسمی بهره برداری می شود.

شهرستان خوشاب با مرکزیت شهر سلطان آباد در 197 کیلومتری غرب مشهد مقدس واقع شده است





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.