اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 تير 1393 / کد مطلب: 8967 / نظرات: 0


فرماندار جوین خواستار تکمیل تنها مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان شد


فرماندار جوین خواستار تکمیل تنها مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان شد سبزوار پیام – فرماندار جوین خواستار همکاری مسوولان برای تسریع در تکمیل تنها مجتمع فرهنگی و هنری این شهرستان شد و گفت: تکمیل این مجتمع نیازمند توجه ویژه مسوولان است.
 
به گزارش"سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، ابراهیم جدی کار افزود: ساخت این مجتمع که از سال 1389 آغاز شده با حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل عدم تخصیص اعتبار راکد مانده است.

وی با اشاره به پیشینه و ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان جوین گفت: استعدادهای بالقوه و بالفعل بسیار در این شهرستان وجود دارد که نیازمند بسترسازی و ایجاد زمینه مناسب است.

جدی کار ادامه داد: برای شکوفا شدن این استعدادها در شهرستان دست کم باید این مجتمع فرهنگی و هنری تکمیل و سریعتر به بهره برداری برسد.

وی افزود: هم اکنون ساختمان اداری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جوین در مکانی استیجاری است.

وی با اشاره به برگزاری همایش ˈسعدالدین حمویهˈ در اردیبهشت ماه امسال در شهرستان جوین خواستار تامین اعتبار برای برگزاری همایش ملی خاندان حمویه در این شهرستان شد.

وی توسعه کتابخانه عمومی شهرستان جوین را نیز یکی از نیازهای فرهنگی این شهرستان عنوان کرد و گفت: توسعه این کتابخانه نیازمند حمایت مسوولان و خیرین است.

فرماندار جوین به وجود 60 کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان اشاره کرد و خواستار تقویت آنها شد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.