اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 3 تير 1393 / کد مطلب: 8873 / نظرات: 0


فرماندار خوشاب خواستار احداث مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان شد


فرماندار خوشاب خواستار احداث مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان شد  فرماندار خوشاب خواستار احداث مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان شد و گفت : احداث مجتمع فرهنگی و هنری در خوشاب از جمله مطالبات و نیازهای ضروری مردم است.
 
حسین ابراهیمی کردیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مکاتبات و پیگیری های انجام شده در این خصوص، افزود : احداث این مجتمع فرهنگی و هنری حمایت جدی مسوولان را می طلبد.

وی اظهار کرد : این آمادگی در شهرستان خوشاب وجود دارد تا زمین این مجتمع فرهنگی و هنری در شهرستان تامین شود.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای فرهنگی و هنری در خوشاب گفت : استعدادهای بالقوه و بالفعل زیادی در این شهرستان وجود دارد که نیازمند بسترسازی و ایجاد زمینه مناسب است.

ابراهیمی کردیانی افزود : برای شکوفا شدن این استعدادها در منطقه خوشاب نیاز هست تا حداقل یک مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان احداث شود.

فرماندار خوشاب همچنین خواستار استقرار سریعتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان شد و گفت : پیگیری و هماهنگی های لازم انجام شده که با توجه به قول مساعد مدیر کل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی امیدواریم هر چه سریعتر این مطالبه بحق مردم نیز محقق شود.

ابراهیمی کردیانی همچنین با اشاره به وجود 124 مسجد و حسینیه خواستار افزایش و تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد در خوشاب شد و گفت : فقط هشت کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان فعال است .

وی همچنین خواستار همکاری مسوولان و خیرین در حوزه راه اندازی کتابخانه شد و گفت : خوشاب فقط دارای یک کتابخانه عمومی در سلطان آباد مرکز این شهرستان است.

.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.