اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 خرداد 1393 / کد مطلب: 8846 / نظرات: 0


سرپرست اداره ارشاد سبزوار منصوب شد



طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی محبوبه طبسی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار منصوب شد.
 
به گزارش "سبزوار پیام" در این مراسم که با حضور هنرمندان و فرهیختگان سبزواری برگزار شد، قائم مقام اداره‌کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی شهر سبزوار اظهار داشت: مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد سبزوار و نیروهای آن از بهترین و پویاترین نیروها در استان خراسان رضوی هستند.

حسین اکبری با بیان اینکه مجموعه اداری فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار پس از مشهد از بزرگترین مجموعه‌های استان است، تصریح کرد: هنرمندان دیار سربداران باید از این ظرفیت مهم فرهنگی که داشتن یک مجموعه مجهز فرهنگی و هنری است بهره کافی را ببرند.

وی با اشاره به مفاخر شهر سبزوار گفت: هنرمندان این شهر تلاش بیشتری را در معرفی مفاخر و بزرگان آن داشته باشند.

این مسئول با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری (مدظله) تصریح کرد: امروز هنرمندان پرچمدار عرصه تولیدات فرهنگی و هنری هستند و باید بتوانند مشکلات موجود در حوزه فرهنگ، تولیدات هنری را معرفی کنند و در راستای حل آن نیز بکوشند.

وی با اشاره به رویکرد اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز گفت: از برنامه‌های مهم ما در سال جاری اجرای برنامه اقتصاد فرهنگی است که در اجرای آن هنرمندان نقش به‌سزایی دارند و می‌توانند در آن به طرح ایده و راهکارهای مهم فرهنگی بپردازند.

وی با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سبزوار در روز دوشنبه دوم تیرماه سال جاری یادآور شد: هنرمندان سبزواری سعی کنند تا در این سفر مطالبات استانی و شهرستانی عرصه فرهنگ و هنر را پیگیری کنند.

اکبری با اشاره به انتخاب طبسی به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار یادآور شد: وی از نیروهای خوب و ارزشمند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار است و کارنامه درخشانی در دوران کاری خود داشته است.

وی با اشاره به سیاست‌های اداره‌کل ارشاد خراسان رضوی برای انتصاب مدیران در شهرستان‌ها نیز گفت: سعی ما این است که تا می‌توانیم از کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای انتخاب مدیران بهره‌گیری کنیم و مدیری را از خارج سازمان وارد نکنیم.

در ادامه این جلسه نیز هنرمندان پیشکسوت سبزواری دغدغه‌ها و نظرات خود را مطرح و راهکارهای مناسب را نیز ارائه کردند./6

منبع: فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.