اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 5 آبان 1390 / کد مطلب: 869 / نظرات: 0


محسنی ثانی از کلنگ زنی چند طرح عمرانی در سبزوار در آینده نزدیک خبر داد


محسنی ثانی از کلنگ زنی چند طرح عمرانی در سبزوار در آینده نزدیک خبر داد

  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی از کلنگ زنی چند طرح عمرانی در سبزوار تا یک ماه آینده خبر داد.
محمد رضا محسنی ثانی با بیان اینکه کلنگ زنی پروژه های صنعتی در راستای برطرف شدن عقب ماندگی بخش صنعت در سبزوار است، به سبزوار آنلاین اظهار داشت: ان شاء الله این طرح ها هر چه زودتر در سبزوار اجرایی خواهد شد.
وی با اشاره به آغاز طرح تولید بتون های سبک گازی توسط مدیر عامل کارخانه سیمان جغتای در شهرک صنعتی شماره 2، افزود: در راستای برنامه ریزی هایی صورت گرفته این طرح در روز عید غدیر کلنگ زنی خواهد شد.
محسنی ثانی با بیان اینکه دکتر اورعی توانست در کوتاه ترین مدت کارخانه سیمان جغتای را به بهره برداری برساند، ابراز امیدواری کرد با کلنگ زنی این طرح که توان تولید 62هزار تن بلوک سبک گازی را دارد گام های موثری در زمینه ایجاد اشتغال و درآمد زایی منطقه برداشته شود.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه از کلنگ زنی نیروگاه550 مگاواتی سبزوار نیز پس از پیگیری های مستمر و راهکارهای قانونی خبر داد و افزود: این طرح با سرمایه گذاری تعاونی اعتباری ناجا انجام می شود و قطعا این طرح فواید بسیاری را برای سبزوار در پی خواهد داشت.
نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه اگر پیگیری های مستمر برای کلنگ زنی نیروگاه سبزوار صورت نمی گرفت این طرح به مرحله اجرا نمی رسید افزود: فاز نخست این نیروگاه که از مصوبات دور دوم سفر هیات دولت به خراسان رضوی است550مگاواتی می باشد.
محسنی ثانی همچنین از کلنگ زنی کارخانه پودرهای میکرونیزه در سبزوار خبر داد و گفت: در این طرح تولید پودرهای معدنی میکرو نیزه به میزان100 هزار تن در سال صورت می گیرد.
وی تصریح کرد: این طرح مربوط به طرح های آمایش صنعت می باشد که متعلق به شرکت پارس هستی آسیا است و ان شاء الله با ورود کارشناسان خارجی این طرح نیز جنبه اجرایی خواهد گرفت.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.