اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 21 ارديبهشت 1393 / کد مطلب: 8621 / نظرات: 1

معاون استاندار:


پیگیری تخصیص اعتبار برای تامین آب شرب ششتمد جزء اولویت های عمرانی است


پیگیری تخصیص اعتبار برای تامین آب شرب ششتمد جزء اولویت های عمرانی است سبزوار پیام ـ معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به لزوم تامین منابع آب شرب ششتمد، پیگیری تخصیص اعتبار به این منظور را جزء اولویت های عمرانی برشمرد.
به گزارش" سبزوار پیام" به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد حسن واحدی از کاهش منابع آب ششتمد طی دو سال اخیر خبر داد و گفت: سازمان آب منطقه ای موظف است مطالعات خود را برای شناسایی و احیاء ظرفیت های تامین، ذخیره سازی و توزیع آب در این منطقه معطوف نماید.
وی افزود: با توجه به اینکه میزان آب سفره های زیر زمینی به علت خشکسالی های پی در پی به ویژه کاهش ریزش برف، به حد مطلوب و مورد نیاز نرسیده است، اتخاذ و اعمال تدابیر کارشناسی به منظور مدیریت بهینه ی مصرف ضروری است.
معاون استاندار لزوم اخذ مجوز حفر چاه آب شور و اضافه نمودن آن به آب شیرین با در نظر گرفتن ملاحظات بهداشتی آن جهت تصفیه در دستور کار قرار داد و در ادامه بر شناسایی نقاط پرمصرف، تعیین سقف و سهمیه بندی آب با رویکرد تبلیغ و ترویج صرفه جویی در مصرف آب را خواستار شد.
واحدی همکاری تمام دستگاه های مربوطه برای اجرایی شدن طرح انتقال آب از دارین به ششتمد را لازم و ضروری خواند و بر شناسایی چاه های مجاز و غیر مجاز آب کشاورزی و مدیریت آبیاری باغات تاکید کرد.
گفتنی ست 70 درصد شبکه ی توزیع آب شرب و بهداشتی ششتمد باز سازی و توسعه یافته است ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.