اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 22 اسفند 1392 / کد مطلب: 8287 / نظرات: 0


مزار شهدای سبزوار عطر افشانی شد


مزار شهدای سبزوار عطر افشانی شد سبزوارپیام- همزمان با 22 اسفندماه سالروز تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی و روز بزرگداشت شهدا ، در آیینی مزار شهدای سبزوار عطر افشانی شد.
به گزارش سبزوارپیام، در این مراسم معنوی که در جوار تربت پاک شهدای معظم سبزوار برگزار شد ،جمعی از مسوولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار حضور داشتند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار در حاشیه برگزاری این آیین معنوی در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت :بایستی با حفظ ارزشها و دستاوردهای انقلاب راه شهیدان را ادامه دهیم.

علیرضا فیلسرایی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود :نهادینه شدن این فرهنگ متعالی در جامعه آثار و برکات زیادی را به بار می آورد.

وی با بیان اینکه باید رشادت ها و خدمات شهدا و ایثارگران به خوبی برای مردم بویژه جوانان تبیین و معرفی شود ، اظهار داشت :با پیروی از این ارزش ها جامعه بویژه نسل جوان در مقابل طوفان تهاجم فرهنگی دشمنان و نیز آسیب های اجتماعی دیگر مصون می ماند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار با اشاره به تاکید و توصیه شهدا به پیروی از فرامین ولایت و رهبری افزود :شهدا به ما درس ولایتمداری دادند.

شهرستان سبزوار حدود یک هزار و 200 شهید ، بیش از چهار هزار جانباز و بیش از 250 آزاده تقدیم نظام و انقلاب کرده است ./2





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.