اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 25 مهر 1390 / کد مطلب: 770 / نظرات: 1

شهردار سبزوار/:


بازگشايي شش نقطه كور شهر سبزوار در حال انجام است


بازگشايي شش نقطه كور شهر سبزوار در حال انجام است  شهردار سبزوار گفت: حدود شش نقطه و گره كور داخل اين شهر در حال بازگشايي و ديگر نقاط كور در حال شناسايي هستند.  
 
' حسين مقصودي'  در حاشيه مراسم عمليات بازگشايي خيابان ولي عصر سبزوار در گفت و گو با ايرنا ، اين خيابان را يكي از گره هاي كور شهر سبزوار ذكر كرد و گفت: بازگشايي اين خيابان از حدود 30 سال قبل در برنامه قرار داشت.
وي با اظهار اينكه كار بازگشايي اين خيابان با توجه به مشكلات ايجاد شده براي مردم ،با حمايت شوراي اسلامي و تلاش پرسنل شهرداري آغاز شده ،گفت: بازگشايي اين خيابان در هفت هزار و 300 متر مربع انجام مي شود كه بابت آن حدود 18 ميليارد ريال خسارت وارده به املاك پرداخت شده است.
وي از آغاز عمليات آسفالت ، بلوك فرش و جدول گذاري اين خيابان هم خبر و وعده داد: در صورت همكاري ادارات خدماتده و شركت هاي گاز و آب اين عمليات تا عيد غدير خم امسال پايان مي يابد.
شهردار سبزوار هزينه برآورده شده براي انجام اين عمليات در خيابان ولي عصر را حدود دو ميليارد و 300 ميليون ريال ذكر كرد.
وي از بازگشايي خيابان كوشك سبزوار طي 10 روز آينده با هزينه برآورد شده 690 ميليون ريال هم خبر داد و افزود: هيات امناي مسجد امام حسن مجتبي (ع) واقع در اين مسير براي توسعه فضاي مسجد در حال خريداري منازل قديمي پشت آن هستند.
مقصودي بازگشايي خيابان مدرس و پرداخت حدود چهار ميليارد ريال خسارت در همين مورد و تملك گرمابه شهرزاد را از ديگر اقدامات انجام شده شهرداري سبزوار براي رفع گره هاي كور شهر ذكر كرد و افزود: بازگشايي خيابان لوله نفت هم در برنامه است.
وي با اظهار اينكه ديگر نقاط كور و مشكل ساز شهر سبزوار براي بازگشايي در حال شناسايي است گفت: اين مهم با همت مسوولان ، حمايت اعضاي شوراي اسلامي شهر ، همكاري مردم و تلاش هاي پرسنل شهرداري سبزوار امكانپذير نيست.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.