اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 دي 1392 / کد مطلب: 7675 / نظرات: 0


تالار کاشفی میزبان مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم مردمی عمار


سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار از برگزاری مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره فیلم مردمی عمار در شهرستان سبزوار خبر داد .
محبوبه طبسی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند شکی نیست که انقلاب ، به هنر نیازمند است ، و آثار هنری نیز باید حاوی مفاهیمی ارزشی باشد و این بدان معناست که سینمای انقلابی نیز ناگزیر با همه ی معارضه ها و خصومتهایی که هیچ انقلابی ازآن مصون نیست، درگیر است ؛ اما باید تلاش شود تا آثار ارزشمند سینمایی پیام خودرا درذهن ها ماندگار سازند به اهمیت برگزاری این جشنواره اشاره نمودند .
طبسی افزود : چهارمین جشنواره فیلم مردمی عمار در شهرستان سبزوار به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج ، تیپ 47 سلمان ، شهرداری واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد .
وی دبیر جشنواره فیلم مردمی عمار در شهرستان سبزوار را آقای احمدی و برنامه های اجرایی در این مراسم را سخنرانی آقای دلبریان دبیر افتخاری جشنواره در استان خراسان رضوی ، پخش دو فیلم برگزیده جشنواره و تقدیر و تجلیل از خانواده های معظم شهدای سراوان عنوان نمود .
وی گفت : فیلم های جشنواره مردمی عمار بعد از این در سطح مدارس ، دانشگاهها ، موسسات فرهنگی وهنری ، کانون های فرهنگی وهنری مساجد اکران خواهد شد که دبیرخانه هماهنگی و پخش این فیلم ها در دبیرخانه کانون های فرهنگی وهنری مساجد سبزوار مستقر می باشد .
گفتنی است این مراسم در مورخ 17/10/92 ساعت 6 بعد ازظهر در محل تالار کاشفی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد .






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.