اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 دي 1392 / کد مطلب: 7631 / نظرات: 0


نمایشگاه ˈهمه واقف باشیمˈ در سبزوار گشایش یافت


همزمان با هفته وقف ، نمایشگاهی با عنوان ˈ همه واقف باشیم ˈروز سه شنبه در صحن مبارک امامزاده شعیب (ع) در سبزوار گشایش یافت .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، در این نمایشگاه اقدامات انجام شده در حوزه وقف و آثار و برکات این سنت حسنه در قالب عکس ، پوستر و بنر برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه گزارش عملکرد و پیشرفت های حاصل شده از ابتدای امسال تاکنون در حوزه های وقف ، موقوفات ، بقاع متبرکه ، برنامه های مناسبتی سال و نحوه عملکرد اداره اوقاف سبزوار در برابر موقوفات در قالب بنر و برای اطلاع رسانی عموم به نمایش گذاشته شده است .

مسوول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار در حاشیه برپایی این نمایشگاه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، ترویج و تبلیغ سنت حسنه وقف، اطلاع رسانی ، شفاف سازی وارایه فعالیت های اوقاف و امور خیریه این شهرستان را از اهداف برگزاری نمایشگاه همه واقف باشیم عنوان کرد .

ˈروح اله صادقی سرشت ˈ با بیان اینکه ترویج سنت حسنه وقف مشارکت و همکاری همه جانبه مردم ، مسوولان و رسانه ها را می طلبد، اظهار داشت : بایستی هر چه بیشتر در راستای وقف اطلاع رسانی داشته باشیم تا مردم آگاهی بیشتری در این حوزه داشته باشند .

وی نیازسنجی در حوزه وقف را هم یک ضرورت دانست و گفت : در حال حاضر نیاز داریم موقوفات بیشتری به بحث ترویج فرهنگ قرآنی ، شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت امام جعفر صادق (ع) اختصاص یابد .

وی وقف در مباحث قرآنی را شامل کلاس ها و محافل قرآنی ، مسابقات قرآنی و تفسیر و روخوانی قرآن ذکر کرد و گفت : ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه یک ضرورت است که بایستی توجه بیشتری به این حوزه انجام شود.

نمایشگاه همه واقف باشیم از امروز به مدت یک هفته از ساعت 8 صبح تا 20 شب در صحن متبرکه امامزاده شعیب (ع) پذیرای علاقمندان است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.