اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 27 آذر 1392 / کد مطلب: 7516 / نظرات: 0


سبزوار به 20 دستگاه ˈمیدل باسˈ نیاز دارد


سبزوار به 20 دستگاه ˈمیدل باسˈ نیاز دارد  مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار و حومه گفت : با توجه به وجود مناطقی در شهر سبزوار که امکان تردد اتوبوس نیست این سازمان به 20 دستگاه ˈمیدل باسˈ نیاز دارد.

به گزارش سبزوارپیام، محمد حسن پورکاوه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ˈمیدل باس ˈ حدوسط مینی بوس و اتوبوس با ظرفیت 27 نفر مسافر است ، افزود : در مناطقی چون سجادشهر ، شرق کال عیدگاه و شمال خیابان رازی سبزوار با توجه به معابر و شکل شهرسازی امکان تردد با اتوبوس نیست .

وی با اشاره به ضرورت و نیاز شهروندان این مناطق به خدمات دهی، اظهار داشت : در این خصوص پیگیری و مکاتباتی هم شده که در صورت اختصاص سهمیه ، 5/82 درصد وزارت کشور و 5/17 درصد با سازمان اتوبوسرانی است که ما در صورت وجود متقاضیان ، به همان شرایط به بخش خصوصی واگذار می کنیم .

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار و حومه از بهسازی ، نوسازی و رنگ آمیزی 15 دستگاه اتوبوس متوقفی در این شهرستان خبر داد.

پورکاوه اظهار داشت : این اتوبوس ها در تابستان امسال با توجه به ضرورت استفاده بهینه از ناوگان و گسترش خدماتدهی به شهروندان نوسازی شدند.

وی اظهار داشت : در حال حاضر ناوگان اتوبوسرانی سبزوار با 154 دستگاه اتوبوس و 110نفر پرسنل در شبکه خطوطی با طول 500 کیلومتر فعالیت می کند.

وی تعداد خطوط اتوبوسرانی فعلی سبزوار را 40 خط ذکر کرد و گفت 13 خط از این خطوط در شهر و مابقی در حومه شهر سبزوار فعالیت می کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار و حومه همچنین افزود : روزانه بالغ بر 60 هزار نفر از شهروندان سبزواری توسط ناوگان حمل و نقل این سازمان جابجا می شوند.

پورکاوه افزود : همه محدوده جغرافیایی شهر و بالغ بر 80 درصد بخش حومه تحت پوشش خدمات دهی سازمان اتوبوسرانی سبزوار قرار دارند.

وی با اشاره به سرویس دهی به روستاهای متقاضی در قالب بخش خصوصی گفت : روستاهای متقاضی استفاده از خدمات اتوبوسرانی می توانند با توجه به جمعیت ،درخواست سرویس دهی با اتوبوس را داشته باشند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار و حومه گفت : همچنین با گسترش فیزیکی شهر و دایره خدمات رسانی به مردم ، این سازمان حداقل به 10 دستگاه اتوبوس برای شهروندان ساکن در مسکن های مهر در توحیدشهر سبزوار نیاز دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.