اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 17 آبان 1392 / کد مطلب: 7239 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


یادواره شهدای کارمند خراسان رضوی برگزار می شود


یادواره شهدای کارمند خراسان رضوی  برگزار می شود  معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار سبزوار از برگزاری یادواره شهدای کارمند استان خراسان رضوی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سبزوارپیام، قاسم شعبانی عطار در نشت شورای اداری شهرستان افزود: این یادواره نیمه دوم آذر ماه امسال با همکاری نیروی مقاومت بسیج، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سایر دستگاه های اجرایی سبزوار برگزار می شود.

وی با بیان اینکه یادواره شهدای کارگر استان خراسان رضوی نیز سال گذشته به نحو بسیار مطلوب در این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم یادواره شهدای کارمند هم به خوبی و با شکوه و با همکاری تمام دستگاه های اجرایی در این شهرستان برگزار شود.

فرماندار سبزوار بر انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و گفت: برگزاری یادواره و گرامیداشت شهدا گام مهمی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه ما هر چه داریم از برکت خون شهدا داریم، اظهار کرد: بایستی فداکاری و ارزش های معنوی شهدا و ایثارگران را برای نسل جوان بازگو کنیم.

وی افزود: وظیفه همه ما ادامه راه شهدا و تکریم و ارادت به خانواده های معظم شهدا است.

شعبانی عطار گفت: ملت ایران هیچگاه یاد و خاطره شهدا و دلاورمردی های آنان را فراموش نخواهند کرد و استقلال و آزادی کشور را مرهون فداکاریها و ایثارگری های شهدا، جانبازان و آزادگان می دانند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.