اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 10 آبان 1392 / کد مطلب: 7180 / نظرات: 0


اجرای طرح ساماندهی تبلیغات محیطی هیئات مذهبی سبزوار در آستانه محرم


کارشناس تشکل های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار از طرح ساماندهی تبلیغات محیطی هیئات مذهبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سبزوار، مهدی برغمدی با اعلام این خبر گفت: طرح ساماندهی تبلیغات محیطی هیئات مذهبی سبزوار در آستانه محرم توسط شهرداری و با همکاری شورای هیئات مذهبی این شهرستان آغاز می شود.

وی گفت: این طرح، در نشست کارگروه ساماندهی تبلیغات هیئات مذهبی که 8 آبان ماه جاری با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و نمایندگان نیروی انتظامی، شهرداری و شورای هیئات مذهبی شهرستان سبزوار در اداره تبلیغات اسلامی برگزار شد مطرح، و به تصویب اعضای کارگروه مذکور رسید.

وی در تشریح این طرح گفت: بر اساس این مصوبه، هیئات و تشکل های مذهبی مجازند با هماهنگی شورای هیئات مذهبی و با رعایت قوانین سد معبر شهری اقدام به تبلیغات محیطی ایام محرم و فعالیت ها وبرنامه های فرهنگی و مذهبی خود کنند.

وی همچنین افزود: صدور مجوز فعالیت برای هیئات مذهبی، تکایا و ایستگاه های صلواتی در ایام محرم فقط بر عهده شورای هیئات مذهبی می باشد.

وی در خاتمه گفت: برگزاری گردهمائی مسئولین هیئات مذهبی در روز 12 آبان ماه 92در حسینیه باقرالعلوم(ع) سبزوار و ابلاغ آئین نامه انظباطی به هیئات از طریق شورای هیئات مذهبی و نیروی انتظامی در این گردهمائی، از دیگر طرح هائی بود که در این جلسه به تصویب رسید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.