اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 9 آبان 1392 / کد مطلب: 7173 / نظرات: 0


کتاب کلمات ترکش دار توسط هنرمند نویسنده سبزواری به چاپ رسید


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سبزوار از چاپ کتاب کلمات ترکش دار توسط هنرمند نویسنده سبزواری در شهرستان سبزوار خبر داد .
محمد مشکانی با اعلام این خبر افزود : کتاب کلمات ترکش دار با موضوع دفاع مقدس
( بخشی از داستان کوتاه : در روزنامه عکس شهید برنسی را که دیدم یاد پدرم افتادم صفا وصداقت در صورت روستا زاده ها فریاد می زند . پدرم چند نوبت برای آشپزی به جبهه رفته بود . روزی صد من برنج ، شوخی نیست وقتی می آمد چشم هایش از دود و دم آشپزی سرخ شده بود مطمئنم خیلی از سرداران شهید اگر هم پدرم را به جا نیاورند از قیمه های خوشمزه اش نوش جان کرده اند شغل پدرم دوندگی بود به دنیا آمده بود تا بدود هیچ وقت بیکار نبود حتی پشت فرمان اتومبیل . خدا را ای صبا از من ببر بر خواهرم صغری اینجایش را غلغله می داد . دهه ی محرم که می شد علی اکبر می خواند در تعزیه هم آرام و قرار نداشت .... ) توسط هنرمند نویسنده شهرستان محمد ابراهیم اکبری به چاپ رسید .
وی گفت: این کتاب شامل 27 داستان کوتاه با موضوع دفاع مقدس سومین اثر هنرمند محمد ابراهیم اکبری می باشد که بیش از این نیز در سالهای 82 و 84 کتابهای به سمت ظهر و داستانک نیزدر روزنامه ی خراسان ستون داستانهای واقعی از این هنرمند فرهیخته به چاپ رسیده است .
گفتنی است هنرمند محمد ابراهیم اکبری هم اکنون استاد دانشگاه و عضو انجمن داستان نویسان کانون هنرمندان و عضو شورای نظارت بر نمایش شهرستان سبزوار می باشند .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.