اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 28 مهر 1392 / کد مطلب: 7068 / نظرات: 0


افزایش 28 درصدی آمار بیماران پذیرش شده در بیمارستان امداد سبزوار


رئیس بیمارستان امداد سبزوار از افزایش 28 درصدی آمار بیماران پذیرش شده در سال جاری در این بیمارستان خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام، دکتر شهرآبادی: بالاترین آمار تعداد بیماران بستری شده در این بیمراستان را در تیرماه بیان کرد و افزود: تعداد بیماران بستری شده در بخش جراحی عمومی نسبت به تیرماه سال گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

وی همچنین به افزایش 32 درصدی تعداد بیماران همراه با ارائه خدمات سرپایی در زمان مسافرت های جاده ای اشاره کرد و گفت: بالاترین آمار مراجعین به اورژانس( تصادفی، بستری، سرپایی) در زمان اوج مسافرت ها در شهریورماه  بوده است.

دکتر شهرآبادی با بیان اینکه میانگین متوسط مدت اقامت بیماران از 5 روز به  2 یا 3 روز کاهش رسیده اظهار داشت: این نشان دهنده سرعت ارائه خدمات به بیماران می باشد که یکی از ضروریت های مهم مدیریت تخت های بیمراستانی در این بیمارستان به خاطر محدودیت تعداد تخت ها و بار افزایشی بیماران ترومایی است.

رئیس بیمارستان امداد سبزوار از کاهش 6 درصدی تعداد کل مراجعین به اورژانس در تیرماه سال جاری خبر داد و اظهار داشت: در همین مدت تعداد بیماران بستری در بخش مغز و اعصاب 12 درصد و تعداد مراجعین به اورژانس 6 درصد کاهش یافته است.

دکتر شهرآبادی ادامه داد: واقع شدن سبزوار در جاده ترانزیتی و وقوع تصادفات جاده ای در سال جاری سبب شد تا بیمارستان امداد با افزایش 9 درصدی بیماران در بخش ارتوپد و 9 درصد  در بخش ICU مواجه شود.

وی با بیان اینکه ضریب اشغال تخت در بیمارستان های جغتای و نقاب به 50 درصد افزایش رسیده گفت: این مزیت مهم به لحاظ اقامت پزشکان متخصص و ارائه خدمات تخصصی در بیمراستان های فوق می باشد.سبزوار نیوز




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.