اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 4 مهر 1392 / کد مطلب: 6928 / نظرات: 0

نماينده ولي فقيه در سپاه سبزوار:


خدامحوري،ولايتمداري و پايداري از رموز پيروزي ما در دفاع مقدس بود


خدامحوريولايتمداري و پايداري از رموز پيروزي ما در دفاع مقدس بود مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه سبزوار گفت : مهمترين عوامل پيروزي رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس خدامحوري ، ولايتمداري ، استقامت و پايداري بود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ايرنا ، حجت الاسلام حسين زحمتكش عصر پنج شنبه در مراسم عطرافشانی مزار شهدای سبزوار  افزود : اين عوامل مي تواند در استمرار آرمان هاي شهدا ، امام راحل (ره) و فرامين مقام معظم رهبري سرلوحه كار ما باشد.
وي همچنين اخلاص ، شهادت طلبي ، از خودگذشتگي و كسب رضاي حق را از ديگر عوامل پيروزي رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس عنوان كرد.
وي با اظهار اينكه جبهه هاي ما سرشار از عشق به خدا و ذكر و نام اهل بيت (ع) بود، افزود : هر نظام ولايي و ارزشي كه خدامحوري و ايمان را سرلوحه خود قرار دهد در برابر استكبار زانو خم نمي كند.
مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه سبزوار با اشاره به تاكيد و توصيه شهدا به پيروي از فرامين ولايت و رهبري افزود : شهدا به ما درس ولايتمداري دادند.
وي با بيان اينكه پيروي بي چون و چرا از ولايت فقيه به عنوان ركن نظام جمهوري اسلامي است ، افزود : فرزندان ايران اسلامي با دستان خالي در برابر دشمن سينه سپر كردند چون براي اطاعت از ولايت و دفاع از اعتقادات ، ناموس و ميهن خود باور و اعتقاد قلبي داشتند و شهادت در اين راه را فيض عظيم مي دانستند.
حجت الاسلام زحمتكش با اشاره به ارزش هاي دفاع مقدس اظهار داشت : اين جنگ مملو از ذخاير معنوي و ارزشي است كه هيچ جنگي در تاريخ اين ارزش ها را با اين همه صداقت و پاكي به خود نديده است .
وي گفت : اين جنگ سراسر درس براي همه انسان ها و آزادگان دنيا بود و امروز دشمن ما در اتاق هاي فكرش، عواملي كه موجب پيروزي ما شد را تجزيه و تحليل مي كند .
وي افزود : دشمن به اين نتيجه رسيده تنها عاملي كه توانست اين جنگ را با همه خسارت هاي مادي و معنوي به پيروزي ختم كند ايمان و معنويت بود.
حجت الاسلام زحمتكش با اشاره به تعابير امام راحل (ره) در مورد جنگ تحميلي ، اين جنگ را جنگ بين ايمان و كفر ، ايمان و رذائل و جنگ بين حق و باطل عنوان كرد.
وي با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت : راه مبارزه با جنگ نرم دفاع از ارزش ها و اعتقادات ديني است كه زمينه ظهور و بروز آن در دوران دفاع مقدس مشخص شد . 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.