اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 3 مهر 1392 / کد مطلب: 6915 / نظرات: 0


بايد از هر زمان و موقعيت براي احياي ارزش هاي دفاع مقدس استفاده شود


بايد از هر زمان و موقعيت براي احياي ارزش هاي دفاع مقدس استفاده شود  مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ناحيه سبزوار گفت: بايد از هر زمان و موقعيتي براي احياي دستاوردها و ارزش هاي دفاع مقدس استفاده كنيم.

به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام حسين زحمتكش روز چهارشنبه در همايش نهضت روشنگري در سبزوار افزود: همه مردم و مسوولان وظيفه دارند دستاوردهاي جنگ را زنده نگهداشته و به نسل هاي بعد منتقل كنند.
وي گفت: دفاع مقدس و جنگ هشت ساله يكي از مهمترين و تاثيرگذارترين جنگ هاي معاصر است كه تمام معادلات دنيوي را تغيير داد.
وي با بيان اينكه دفاع مقدس دستاوردهاي بي شماري داشت افزود: خودباوري و اعتماد به نفس از مهمترين دستاوردهاي دفاع مقدس بود كه به واسطه آن توانستيم روي پاي خود بايستيم.
وي با بيان اينكه اين خودباوري را بايد در جوانان تقويت كنيم، اظهار داشت: شكوفايي استعدادها و خلاقيت ها در مردم بويژه جوانان، حاكم شدن تفكر بسيجي، رشد باورهاي ديني همچون خداباوري، روحيه ايثار و از خودگذشتگي از جمله دستاورد هاي دفاع مقدس بود.
حجت الاسلام زحمتكش همچنين ابعاد شخصيتي و قدرت مديريت امام راحل در دوران دفاع مقدس را از مهمترين رموز موفقيت در جنگ هشت ساله عنوان كرد و
افزود: اين خصوصيات موجب مي شد هر روز به عاشقان امام خميني (ره) افزوده شود زيرا گفتار، رفتار و سيره امام راحل بجز براي رضاي خداوند نبود.
پخش تواشيح به عنوان بيداري اسلامي و كليپ تصويري از دفاع مقدس از جمله برنامه هاي اين همايش بود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.