اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مرداد 1392 / کد مطلب: 6631 / نظرات: 0


ورود شرکت کنندگان هیجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به سبزوار


 معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از ورود مهمانان و شرکت کنندگان هیجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور به این شهرستان در نخستین ساعات امروز خبر داد.
دکتر نعمت ا... شموسی در جلسه توجیهی عوامل اجرائی این جشنواره که در محل تالار استاد شریعتی در دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد به میزبانی سبزوار در مسابقات قرانی در سال 89 اشاره کرد و گفت: موفقیت دانشگاه علوم پزشکی سبزوار و اتحاد بین مسئولین دانشگاه سبب شد تا سبزوار باری دیگر افتخار این میزبانی را از بین 52 دانشگاه علوم پزشکی سطح کشور به خود اختصاص دهد.

وی با بیان اینکه تمامی شرکت کنندگان ما مهمانان قرآنی و مانوس با قران هستند اظهار داشت: حضور هر یک از این مهمانان ویژه به لحاظ معنویتی که برای سبزوار و دانشگاه علوم پزشکی به همراه می آورد بسیار با اهمیت می باشد.

دکتر شموسی خواستار مهمانوازی و برخورد کریمانه با مهمانان قرانی که از اقصی نقاط کشور به سبزوار می آیند شد و گفت: امیدواریم با همکاری مسئولین اجرای دانشگاه بهترین شرایط را برای متسابقین در این سه روز در سبزوار فراهم کنیم.

 دبیر اجرایی هیجدهیمن جشنواره قرانی دانشگاه های علوم پزشکی سبزوار از ورورد 800 مهمان قرانی در سبزوار خبر داد و افزود: آنچه برای ما مهم است حفظ آرامش و انتقال آن به مهمانان می باشد شرکت کنندگان مسیرهای طولانی را برای شرکت در این مسابقات قرآنی طی کرده اند ما این توقع را داریم تا به خوبی از آن ها استقبال شود و مشکلات آن ها با آرامش حل شود.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.