اخبار سبزوار پيام : خدماتي





اخبار » خدماتي / تاریخ خبر: 7 مرداد 1392 / کد مطلب: 6455 / نظرات: 0


برای جابجایی شب زنده داران لیالی قدر هیچ محدودیتی نداریم


مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: برای انتقال شهروندانی که در مراسم پر فیض لیالی قدر حضور دارند هیچ گونه محدودیتی نداریم.

به گزارش سبزوارپیام، محمد حسن پورکاوه امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حضور گسترده شهروندان جهت احیای شب های قدر در مصلی، مساجد، حسینیه ها و ... ناوگان اتوبوسرانی در این ایام مسوولیت سرویس دهی به شهروندان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی در این ایام و روز جهانی قدس مسوولیت سرویس دهی به شهروندان را بر عهده دارد، افزود: برنامه ریزی ها برای خدمت رسانی در راهپیمایی روز قدس انجام شده تا نیاز سازمان ها و شهروندان جهت جابجایی بهتر تأمین شود.

پورکاوه با اظهار اینکه 55 دستگاه اتوبوس در روز راهپیمایی قدس به شهروندان روزه دار سبزواری ارایه خدمات خواهند کرد، گفت : از این تعداد 40 دستگاه اتوبوس در سطح شهر سبزوار و 15 دستگاه اتوبوس نیز بخش های سبزوار این شهرستان را تحت پوشش قرار خواهند داد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی سبزوار افزود: سازمان اتوبوسرانی سبزوار به رغم کاهش ساعات کاری ادارات در راستای رفاه بیشتر شهروندان و جلوگیری از هرگونه وقفه در سرویس دهی، با استفاده از کلیه ظرفیت ناوگان در تمامی ایام ماه مبارک رمضان همچون گذشته فعال است.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.