اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 مرداد 1392 / کد مطلب: 6449 / نظرات: 0


500 دانش آموز سبزوار معتکف می شوند


معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سبزوار از شرکت 500 دانش آموز پسر در مراسم اعتکاف دانش آموزی این شهرستان خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام ، جواد کوره پز روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموزان طی دهه آخر ماه مبارک رمضان در مسجد جامع سبزوار معتکف می شوند.

وی تعمیق ارزش های دینی دانش آموزان، ارتقای بصیرت، اخلاق و معرفت دینی را از جمله اهداف برگزاری اعتکاف عنوان کرد و گفت: اعتکاف در مسجد به دانش آموزان این فرصت را می‏دهد که در بهترین دوران عمر یعنی نوجوانی و جوانی اقدام به خودسازی کنند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان شرکت کننده در اعتکاف تحت عنوان شبکه دانش آموزان معتکف شناسایی شده و با هیات مذهبی دانش آموزان فعالیت های فرهنگی مرتبط را انجام می دهند، افزود : این دانش آموزان با طلاب حوزه علمیه در ارتباط هستند.

کوره پز اظهار داشت: دانش آموزان معتکف در این مراسم از جلسات آموزشی احکام و پرسش و پاسخ توسط روحانیون و کارشناسان مذهبی بهره مند می شوند.

وی قرائت قرآن، ادعیه خوانی، تشکیل حلقه های معرفت، کتابخوانی و پاسخ به سوالات و شبهات دینی و مذهبی دانش آموزان را از جمله برنامه های این مراسم معنوی ذکر کرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.