اخبار سبزوار پيام : عمراني





اخبار » عمراني / تاریخ خبر: 11 تير 1392 / کد مطلب: 6257 / نظرات: 0

با حضور مسوولان کشوری /


سه پروژه در سبزوار کلنگ زنی و بهره برداری شد


سه پروژه در سبزوار کلنگ زنی و بهره برداری شد  سه پروژه کمیته امداد امام خمینی (ره) روز سه شنبه با حضور مسوولان کشوری و استانی در شهرستان سبزوار بهره برداری و کلنگ زنی شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، این پرو‍‍ژه ها شامل بهره برداری از ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار، کلنگ زنی مجتمع فرهنگی ، تربیتی و ورزشی کمیته امداد و تحویل50 واحد مسکونی به مددجویان این نهاد در سبزوار بود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار د‍ر آیین بهره برداری از ساختمان اداری جدید این شهرستان، گفت : ساختمان جدید این نهاد در سال 1388 با هدف بالابردن کیفیت خدمات رسانی و تکریم خانواده کمیته امداد با پیگیری و حضور مسوولان کلنگ زنی شد.

سیدحسین کرابی افزود : ساختمان اداری جدید کمیته امداد سبزوار با مساحت سه هزار و 12 مترمربع و زیربنای یکهزار و 300 مترمربع احداث شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به تعداد خانوارهای تحت حمایت و گسترش خدمات امکان خدمات رسانی در ساختمان اداری قبل با مشکل مواجه بود افزود : ساختمان اداری جدید این نهاد در دو طبقه ساخته شده و قابلیت دو طبقه دیگر را نیز دارد.

وی با اشاره به کلنگ زنی مجتمع فرهنگی ، تربیتی و ورزشی کمیته امداد سبزوار اظهار داشت : این مجتمع در زمینی به مساحت یکهزار و 693 مترمربع و به ارزش هشت میلیارد و 110 میلیون ریال توسط شورا و شهرداری سبزوار اهدا شد.

وی با اظهار اینکه مجتمع فرهنگی ، تربیتی و ورزشی کمیته امداد سبزوار در دو فاز تعریف شده، گفت : عملیات اجرایی این مجتمع به زودی آغاز می شود.

وی با اشاره به موقعیت مکانی و وی‍ژگی خاص این مجتمع گفت : 40 درصد از جامعه هدف به سهولت می توانند از آن استفاده کنند.

وی اظهار داشت : پرو‍ژه 50 واحدی مسکن مددجویان کمیته امداد سبزوار نیز در دو سرفصل مجزا در سال 1388 با 40 واحد هر واحد با هزینه 185 میلیون ریال و در سال گذشته با 10 واحد 53 تا 58 مترمربعی و 435 میلیون ریال فراهم شد.

وی ادامه داد : بخش اعظم هزینه این واحدها وام بلاعوض کمیته امداد و بنیاد مسکن است و مددجویان بخش ناچیزی از هزینه های مسکن را پرداخت کردند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.