اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 27 خرداد 1392 / کد مطلب: 6191 / نظرات: 0

در مراسم تجلیل از جانبازان در سبزوار/


جانبازان سندهای زنده عرصه ایثارگری در جامعه هستند


جانبازان سندهای زنده عرصه ایثارگری در جامعه هستند  مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه سبزوار گفت: سندی زنده تر از جانبازان در عرصه فداکاری و ایثارگری پیدا نمی شود.
به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، حجت الاسلام ˈحسین زحمتکشˈ یکشنبه شب در مراسم تجلیل از جانبازان و آزادگان در سبزوار افزود: امروز در عرصه اعتقادی، فرهنگی و سیاسی، شجاع تر از جانبازان و آزادگان نداریم.

وی فداکاری، شجاعت و وفا را سه شاخصه جانبازان و آزادگان عنوان کرد و گفت : این نشانه ها همواره بایستی در جامعه باشد و در زنده نگهداشتن و حفظ کردن این نشانه ها هم جامعه و هم صاحبان این نشانه ها مسوول هستند.

وی با بیان روایتی مشهور از پیامبر اسلام (ص) گفت: عضو بدن جانبازی که اعضای بدن خود را برای دفاع از مردم کشورش داده، سند افتخار او در بهشت است.

وی افزود: جانباز سند زنده ای است که همیشه جامعه با او روبرو شده و حماسه و ایثار را در وجود او می بیند لذا تاثیرگذاری عمیق بر جامعه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه سبزوار به حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: ملت سربلند ایران برگ زرین دیگری را در عرصه حضور درانتخابات ثبت کردند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار نیز در این مراسم گفت: جانبازان و آزادگان قهرمانان هشت سال دفاع مقدس در راستای حفظ ارزش های نظام هستند.

علیرضا فیلسرایی افزود: این قهرمانان سرمایه های جمهوری اسلامی می باشند و پاسداشت مقام آنان وظیفه همگانی است.

وی اظهار داشت: امروز ما مدیون ایثارگری های آنان هستیم و بایستی بیش از پیش در دفاع از این ارزش ها گام برداریم.

وی توجه و رسیدگی به مشکلات جانبازان وآزادگان را ضروری دانست و گفت: مسائل فرهنگی این ایثارگران توجه بیشتر مسئولان را می طلبد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.