اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 11 ارديبهشت 1392 / کد مطلب: 5872 / نظرات: 1


استقبال ویژه از آثار دکتر علی شریعتی مزینانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران


در اولین روز از آغاز به کار بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران آثار مکتوب و نرم افزارهای سخنرانی فرزندشایسته کویر دکتر علی شریعتی مزینانی مورد استقبال وپژه بازدیدکنندگان قرار گرفت.
به گزارش شاهدان کویر مزینان ،؛ به همت موسسه بنیاد فرهنگی دکتر علی شریعتی آثار معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی در راهروی 7، غرفه‌ی 6،بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آماده ی ارائه به علاقمندان و دوستداران این متفکر و اندیشمند بزرگ گردید.و از صبح امروز این غرفه با استقبال خیلی خوبی از سوی دوستداران شریعتی به خصوص نسل جوان مواجه شد.
بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حالی امروز چهارشنبه 11 اردیبهشت فعالیت خود را رسماً آغاز کرد که بیش از 2 هزار و 545 ناشر داخلی و هزار و 600 ناشر خارجی در آن آثار خود را ارائه کرده‌اند و بیش از 445 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در بخش‌های ناشران عمومی‌، ناشران آموزشی‌، کودک و نوجوان و ناشران بین‌الملل ارائه شده است. آثار ارائه شده در این بخش‌ها از جمله آثاری هستند که در سال‌های 89 تا 91 در بخش داخلی و 2010 تا 2013 در بخش خارجی منتشر شده‌اند.
دکتر پوران شریعت رضوی همسر استاد شهید دکتر علی شریعتی مزینانی همه ساله با حضور در این غرفه به سئوالات بازدید کنندگان در مورد آثار دکتر شریعتی پاسخ می دهد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.