اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری





اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 21 اسفند 1391 / کد مطلب: 5527 / نظرات: 0


رتبه برتر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار در خراسان‌رضوی


 مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار از برتری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار در خراسان‌رضوی خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام ، علیرضا رادمان در گفت‌و گو با فارس اظهار کرد: همزمان با بیستمین سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، شهرستان سبزوار توانست با حضور 60 کانون در بین هزار و 400 کانون فرهنگی و هنری مساجد خراسان‌رضوی در جشنواره بچه‌های مسجد حضور یابد.

مسئول کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد سبزوار با کسب 20 مقام به عنوان شهرستان برتر خراسان‌رضوی معرفی شد.

وی افزود: جشنواره بچه‌های مسجد با هدف شناسایی کانون‌های فعال در عرصه‌های مختلف، فعال کردن ظرفیت‌های بالقوه کانون‌ها، بصیرت افزایی فعالان فرهنگی مساجد و تشویق به تحرک و پویایی بیشتر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.

رادمان تصریح کرد: کانون شهدای مهر در بخش عکاسی، کانون شهدای دلقند در فیلم کوتاه و وبلاگ نویسی، در بخش طراحی و نقاشی کانون والقلم روستای پادر، کانون دارالعلم قرآن در بخش اختراعات و ابتکارات و تالیف کتاب و کانون روستایی فعا‌ل از کانون‌های برتر شناخته شدند.

وی یادآور شد: همچنین کانون شهدای برگو در بخش سرود و طراحی پوستر و ویژه برنامه و فعالیت‌های شاخص، کانون نرجس خاتون در بخش شعر و نشریات و وبلاگ نویسی از دیگر کانون‌های برتر سبزوار شناخته شدند.

رادمان خاطرنشان کرد: کانون پور صالح روستای جنبذ در بخش نشریات و ویژه برنامه‌ها و فعالیت‌های شاخص، رتبه برتر را کسب و همچنین کانون‌های مدینه العلم و مائده القرآن سبزوار نیز شایسته تقدیر شدند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.