اخبار سبزوار پيام : سایر





اخبار » سایر / تاریخ خبر: 6 اسفند 1391 / کد مطلب: 5408 / نظرات: 0


کاشت 200 هزار اصله بوته گل فصل بهاره در سبزوار


مدير عامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري سبزوار با اشاره به نزديک شدن نوروز 92، از کاشت حدود 200 هزار اصله بوته گل فصل بهاره و بيش از 100 هزار اصله نهال در اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش سبزوارپیام ، حسين دولت آبادي در گفت و گو با ايسنا ، افزود: با توجه به نزديک شدن نوروز 92، کشت نهال‌ها از 15 بهمن و کشت گل‌هاي فصل بهاره از 25 بهمن ماه در ميادين، پارک‌ها و خيابان‌هاي اصلي و فرعي سطح شهر آغاز شده و تا پايان اسفندماه ادامه دارد.

وي با اشاره به بيش از 100 هزار اصله نهال تصريح کرد: از اين تعداد 20 هزار اصله بصورت رايگان بين شهروندان و مابقي براي کشت در خيابان‌هاي اصلي و فرعي و همچنين ميادين سطح شهر است.

دولت آبادي ادامه داد: شهروندان جهت دريافت نهال‌هاي رايگان مي‌توانند به سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري سبزوار مراجعه کنند.

وي يکي از اقدامات متفاوت اين سازمان در خصوص توزيع نهال‌ها بين شهروندان را توزيع نهال‌هاي مثمر و ميوه در سال جاري نسبت به سال‌هاي گذشته دانست.

مدير عامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري سبزوار سپس به نوع گل‌هاي فصل بهاره پرداخت و "شب بو"، "کروپسيس"، " عسلي" و ... را از اين نوع گل‌ها برشمرد.

وي با بيان اينکه از گل‌ها و نهال‌هاي مذکور تعدادي خريداري و مابقي هم در گلخانه‌هاي اين سازمان توليد شده است، خاطرنشان کرد: اين سازمان براي گل‌ها و نهال‌هاي خريداري شده حدود 150 ميليون تومان هزينه صرف کرده و به همين ميزان نيز گل و نهال توليد کرده است.

دولت آبادي ابراز کرد: شهروندان مي‌توانند اطلاعات مورد نظر براي نهال‌ها را از اين سازمان دريافت کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.